برگزاری همایش «سرباز و فرهنگ اسلامی» در دانشگاه هوایی شهید ستاری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری همایش «سرباز و فرهنگ اسلامی» در دانشگاه هوایی شهید ستاری

 
 
همایش دو روزه «سرباز و فرهنگ اسلامی» با حضور پیشکسوتان و آزادگان دوران دفاع مقدس در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،همایش دو روزه «سرباز و فرهنگ اسلامی» با حضور پیشکسوتان و آزادگان دوران دفاع مقدس در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

سرهنگ حیدری از پیشکسوتان و آزادگان دوران دفاع مقدس در این همایش گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه ما به ویژه نسل جوان بیان خاطرات و روحیه سلحشوری، ایمان و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس است تا بتوانیم الگوهای مناسبی برای جوانان معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز جوانان ما باید به قدری در ایمان خود راسخ باشند که بتوانند همچون جوانان دوران دفاع مقدس عاشقانه و بدون هیچ یاس و ناامیدی از هویت نظام اسلامی و بنیان انقلاب در راه سرافرازی استقلال و جمهوری اسلامی ایران دفاع نمایند.

حیدری برگزاری این چنین دوره‌هایی را در راستای تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به آشنایی روزافزون جوانان با منش و روش زندگی شهدا دانست و اظهار داشت: تمام تلاش و تبلیغات دشمنان نظام بر آن است که نیروی ایمان، مقاومت و اعتماد به خدا را در نیروهای مسلح کمرنگ جلوه دهد.

وی پیشرفت و ارتقاء سطح دانش سربازان را موجب تقویت جایگاه نیروهای مسلح دانست و افزود: آشنایی با حقیقت وجودی نیروهای مسلح، سختکوشی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و بهره‌گیری از نکات ارزشمند زندگی این افتخار آفرینان جبهه و جنگ، باعث می‌شود از همه توان خود برای مقابله با دشمن استفاده کنیم.

این آزاده دوران دفاع مقدس در پایان، شهدا را بهترین الگوهای اخلاقی برای جامعه معرفی کرد و خاطرنشان کرد: بزرگانی همچون صیاد شیرازی و عباس بابایی نمونه‌های بسیار خوبی از رشد شخصیت معنوی و تخصصی در راستای یکدیگر است که باید در راستای معرفی آنان به نسل جوان حرکت کنیم.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا