جهان با مدل جدیدی از تروریسم دولتی آمریکا مواجه شده/ صلح واقعی به مفهوم آزاد بودن انسان ها و جوامع ا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که اقدامات نظامی و جنایات ضدبشری در سوریه به نام صلح و دموکراسی صورت می گیرد گفت: ما با مدل جدیدی از تروریسم دولتی آمریکا و جنگ نیابتی تروریستی به نام صلح و رهایی و آزادی در جهان مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش صلح عادلانه در نظام جهانی که صبح امروز به مناسبت روز جهانی صلح برگزار شد گفت: نگاهی به وضعیت منطقه، جهان امروز و منطقه به اصلاح خاورمیانه که در حقیقت نام حقیقی آن غرب آسیاست نشان می دهد که چه جنایت هایی به نام صلح صورت می گیرد. 

سردار جزایری با بیان این که جنایت تحت عنوان صلح گاهی آنچنان بالاست که نه تنها جامعه و بستر را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه نسل های آینده را نیز دچار بیماری می کند اظهار داشت: باید به صحنه سوریه بنگریم و این که چه اتفاق هایی در حال رخ دادن است.
 
وی افزود: نهایت جنگ اقدامات نظامی و جنایت های ضد بشری در سوریه به نام صلح، ایجاد آرامش، دموکراسی و برابر صورت می گیرد.
 
جزایری گفت: ما با مدل جدیدی از تروریست دولتی آمریکایی و جنگ نیابتی تروریستی به نام صلح و رهایی و آزادی مواجه هستیم. جهان امروز گرفتار تنازعات فراوان و جنگ های ظالمانه است.
 
وی ادامه داد: آیا "صلح از لوله تفنگ" از یک طرف مضحک و از طرف دیگر دردناک نیست. آیا از طریق تروریست و صدور تروریست می توان داعیه ایجاد صلح داشت؟ آیا با بازی با الفاظ صلح برقرار می شود.
 
جزایری تصریح کرد: صلح واقعی یعنی سلامت انسان ها، حقوق آنها، انسانیت و مراقبت و مراعات همگان. یعنی شرایط عادلانه برقرار شود. صلح واقعی به مفهوم آزاد بودن انسان ها و جوامع است.
 
وی با بیان این که عدالت به مفهوم صحت محل استقرار است گفت: اگر صلح ناعادلانه باشد واقعی نیست و بیشتر واژه ای با ظاهر زیباست. صلح در سایه جنگ زیر سایه منافع قدرت های سلطه گر یک صلح یک جانبه در چارچوب خاص سلطه گران است و به نظر می آید تلاش عمده استکبار جهانی مبتنی بر جا انداختن این فرمول است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا