بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی آجا به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

روز نیروی دریایی، یادگاری ماندگار و حماسی از دوران دفاع مقدس است

 
 
 سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای فرارسیدن هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای فرارسیدن هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش را گرامی داشت.
 
 
متن بیانیه بدین شرح است:

هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگاری ماندگار و حماسی از دوران حماسه و دفاع مقدس است که در آن غیورمردی های سپید پوشان این نیرو توسط ملت قدرشناس ایران اسلامی گرامی داشته می شود.
 
در این روز قهرمانان نیروی دریایی با اتکا به خداوند تبارک و تعالی و با استفاده از توانایی های خود ضربه مهلکی به رژیم بعثی عراق زدند و طی عملیات مروارید با انهدام سکوهای نفتی البکر و الامیه موتور اقتصادی دولت بعثی عراق را از کار انداختند.
 
حضور تکاوران دریایی ارتش در حماسه مقاومت 34 روزه خرمشهر ، شرکت موثر در عملیات های بزرگ و سرنوشت ساز سال های دفاع مقدس، نابودی و انهدام کامل نیروی دریایی رژیم بعثی عراق در همان روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی و نیز تأمین امنیت اقتصاد کشور با اسکورت و همراهی هزاران کشتی تجاری و نفتکش تنها بخشی از دفتر افتخارات این نیرو در دوران دفاع مقدس است که به نام شهدای دریادل آن مزین شده است .
 
و امروز پس از گذشت سالها از دوران دفاع مقدس و با تکیه بر فرمان تاریخی فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گسترش منطقه ماموریت خود به پهنه آب های آزاد جهان، ضمن صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران با استفاده از دیپلماسی دفاعی، سیادت دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عرصه نمایش گذاشته و شعار "ما می توانیم" را به منصه ظهور گذاشته است.
 
حضور مجاهدانه دریادلان ارتش و خانواده های مکرم آنها در مناطق مرزی و تلاش در جهت زدودن چهره محرومیت از سواحل جنوب شرق میهن اسلامی مانند سواحل مکران نیز گام بزرگ دیگری است که از سوی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسوی آبادانی ملی در نقطه ای ارزشمند از کشور برداشته شده است .
 
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از شهدای والامقام دریادل ارتش و قدردانی از همت، مدیریت و تلاش جهادی فرماندهان و آحاد کارکنان نیروی دریایی، اقتدار و بازدارندگی دفاعی امروز کشور در عرصه‌های مختلف را محصول وحدت،‌ هماهنگی و هم‌افزایی همه جانبه نیروهای مسلح کشور، به ویژه در عرصه دریا با همت و هم افزایی نیروهای دریایی ارتش و سپاه دانسته و امیدوار است روند قدرت‌افزایی و توسعه ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیر و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله ‌العالی)همواره ادامه یابد .
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا