نیازهای دفاعی را از هر جا جز آمریکا و اسرائیل تأمین می‌کنیم/ برای کمک به سوریه هر همکاری لازم باشد ب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: نیازهای دفاعی را از هر جا جز آمریکا و اسرائیل تأمین می‌کنیم/ برای کمک به سوریه هر همکاری لازم باشد با روس‌ها خواهیم کرد

 

 وزیر دفاع در واکنش به برخی اخبار مبنی بر تمایل روس‌ها به استفاده دوباره از پایگاه نوژه همدان گفت: ما برای کمک به دولت قانونی سوریه هر همکاری لازم باشد با روسیه می‌کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه اجتماع 5هزار نفری بسیجیان وزارت دفاع درخصوص خرید جنگنده از کشور روسیه اظهار داشت: ما برای تامین نیازهای دفاعی خود با هر کشوری که بتوانیم جز اسراییل و آمریکا همکاری خواهیم کرد.

وی در عین حال گفت: خرید جنگنده سوخو30 از روسیه در دستور کار  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

دهقان درخصوص برخی اخبار مبنی بر تمایل روس‌ها برای استفاده مجدد از پایگاه نوژه همدان نیز گفت: ما برای کمک به دولت قانونی سوریه، هر همکاری لازم باشد با روسیه می کنیم و این هماکری در قالب هر اقدامی خواهد بود.

وی با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در شهر حله عراق،‌ ضمن محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: دولت عراق باید این موضوع را پیگیری کند و ما ورود مستقیم نمی‌کنیم.

سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص توافقات صورت گرفته در دیدار اخیر با وزیر دفاع چین مبنی بر احتمال خرید نظامی از کشور چین گفت: به طور عموم ما این بحث‌ها را پیگیری می‌کنیم و توافقی را با عنوان توافق بین دولتی امضا کرده‌ایم که همکاری‌های دفاعی و صنعتی را پیش‌بینی کرده‌ایم و متناسب با آن پیش رفته و تصمیم می‌گیریم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور شود برای ما اهمیتی ندارد. آمریکا سیاست‌های خودش را دارد و این سیاست‌ها را دنبال می‌کند،آنها به دنبال منافع خود در منطقه هستند و انتخاب ترامپ یا کلینتون در اصل موضوع هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند. حرکت و جهت‌گیری جمهوری اسلامی ایران روشن است و ما در برابر هیچ فشاری از سوی آنها عدول نمی‌کنیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا