اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است

 

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی نتیجه جانفشانی های شهدا و ایثارگران در دفاع از سرحدات کشورمان در دوران دفاع مقدس است .

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد جهانشاهی فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور در مراسم یادواره شهدای یگان های ارتش در خراسان رضوی و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در مسجد موسی ابن جعفر (ع) مشهد گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت همین رشادت ها و ایثارگری ها با اقتدار از حق و موضع ملت در برابر ددمنشی های مستکبران دفاع می کند و در منطقه و جهان تاثیر گذار است.

امیر سرتیپ دوم ستاد جهانشاهی افزود: به برکت جانفشانی ها و نثار خون شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آمریکا علیرغم حضور در کشورهای مختلف اطراف ایران و تهدیدات مختلف جرئت حمله نظامی به کشورمان را ندارد و ایران در امنیت کامل قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از ضرورتهای مهم در جامعه اسلامی اضافه کرد:‌ ما به عنوان وارثان هشت سال دفاع مقدس وظیفه داریم خاطرات دلاورمردی های شهدا و ایثارگران و حماسه سازان و قهرمانان این دوران را زنده نگهداریم و به مردم به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور گفت:‌ امروز نیروهای مسلح با وحدت و همدلی به عنوان نیروهای پا در رکاب ولایت فقیه و گوش به فرمانده فرمانده معظم کل قوا در آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان هستند.

امیر جهانشاهی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از این هفته به عنوان یادآور ایثارگری های رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا