ارتش شهادت خبرنگار صدا و سیما را تسلیت گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش شهادت خبرنگار صدا و سیما را تسلیت گفت

 
 در پی شهادت «محسن خزایی» خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در منطقه عملیاتی حلب سوریه، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی شهادت «محسن خزایی» خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در منطقه عملیاتی حلب سوریه، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت، هنری ماندگار برای رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با دستیابی به آن، برای همیشه تاریخ جاودان مانده و ثبات و استمرار خط سرخ حسین(ع) و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام را با خون خود تضمین می نمایند.

شهید محسن خزائی خبرنگار رسانه ملی نیز در راه اعتلا و انتشار صدای بلند اسلام خواهی و اعتلای پرچم زیبای عزت و شرف، خون نگار سرخ دفاع از حرم آل الله شد و با شهادت خود، هنر مردان خدا در انجام تکلیف الهی و رسیدن به معبود را به تصویر کشید و چه مقامی بالاتر از این که در کسوت دفاع از حرم پیام رسان عاشورای حسینی خود به صاحب حرم پیوسته و در جوار حضرت زینب کبری(س) شهد شیرین شهادت را بنوشی.

ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این فعال عرصه خبر و رسانه را به خانواده معظم شهید، اصحاب رسانه و همکاران این شهید بزرگوار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بویژه ریاست این سازمان، تبریک و تسلیت می گوید.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا