دشمن در پی نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران است/ ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم برای حفظ امنیت کشور ایست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: دشمن در پی نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران است/ ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم برای حفظ امنیت کشور ایستاده‌اند

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: امروز دشمن در پی نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران بوده و با کمک رسانه‌ها و هزینه‌های هنگفت به دنبال تحقق این موضوع است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور در مشهد، اظهار داشت: صدام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی با کشورهای غربی دست در دست یکدیگر داشتند و دیدیم که چگونه با ذلت هرچه‌ تمام‌تر همان‌ها مجبور شدند صدام را دستگیر کنند.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: امروز دشمن در پی نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران است و با کمک رسانه‌ها و هزینه‌های هنگفت به دنبال تحقق این موضوع هستند.

 

وی با اشاره به روحانیون بصیر و آگاه در کشور خاطرنشان کرد: یکی از دلایل تفاوت ایران با کشورهای منطقه که‌ موج بیداری اسلامی در آن‌ها به نتیجه نرسید، حضور همین روحانیون بود.

 

اسماعیلی تأکید کرد: ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم برای حفظ امنیت کشور ایستاده‌اند و دشمن از این توانمندی ایران مطلع است.

 

وی با اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در برخی نقاط کشور خاطرنشان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران بر ضعف‌های موجود برتری دارد و این قدرت باعث شده است تا کشورهای بزرگ پای میز مذاکره با ایران بیایند.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در پایان گفت: خادمان قرآن در برابر متفکران غربی پیروز هستند و وجود 10 میلیون حافظ قرآن کریم برای کشور نجات‌بخش کشور است.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا