ایمان و ایثار دو مولفه اصلی ما در دوران دفاع مقدس بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

در هفتمین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور، غرفه پایگاه اطلاع رسانی و نشریات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش میزبان حضور امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته سیاوش مشیری، از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش جهموری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم مشیری که از فرماندهان پرافتخار جنگ تحمیلی و از خلبانان شرکت کننده در عملیات های مهم نهاجا  بوده است در گفتگو با خبرنگار ارتش با بیان گوشه هایی از حماسه آفرینی های نیروی هوایی در طول دوران دفاع مقدس گفت: نهاجا در تمام عملیات های دفاع مقدس به عنوان پشتیبانی کننده نیروهای عمل کننده، محور مهم عملیات های شناسایی و در بسیاری از مواقع هم به عنوان یک نیروی آفندی حضوری تعیین کننده در 8سال دفاع مقدس داشت.
وی افزود: نیروی هوایی ارتش، امروز نیز با حضور نیروهای جوان، با استعداد و ولایتمدار خود به عنوان برترین قدرت هوایی منطقه در آمادگی کامل بوده و مسئولیت های خطیر خود را با اقتدار انجام می دهد.
وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش به عنوان نیروی واکنش سریع دفاعی کشور از همان نخستین ساعات تجاوز ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام علیه خاک مقدس کشورمان به حالت آماده باش کامل درآمد. سه ساعت پس از آغاز تجاوز عراق در دو گروه پروازی از  پایگاه های هوایی بوشهر و همدان، پایگاه های هوایی شعیبه در استان بصره (جنوب) و کوت در استان میسان(شمال بغداد) را آماج بمب‌های هواپیماهای جنگنده خود قرار داد و خلبانان ایرانی بیش از 40هزار پوند مهمات جنگی را بر فراز این دو پایگاه هوایی فرو ریختند.
امیر سرتیپ دوم مشیری در پاسخ به این سئوال که میزان آمادگی نیروی هوایی را در برخورد و پاسخ کوبنده به هر دشمن متجاوزی چگونه ارزیابی می کنید، گفت: شما مطئمن باشید نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با فرماندهی مقام عظمای ولایت، خلبانان شجاع و تیز پرواز، کارکنان متعهد و متخصص و تجهیزات به روز و کارآمد در اوج آمادگی کامل رزمی و دفاعی قرار دارد و آماده دفاع از آسمان سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی با ایمان و ایثار به پیروزی رسیدیم و امروز  هم با همین رویکرد قدرت اول منطقه هستیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا