سرانه فضای ورزشی در نزاجا کافی نیست/ حضور تیم‌های ورزشی نیروی زمینی در 24 رشته کشوری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سرانه فضای ورزشی در نزاجا از سطح کشور بیشتر اما کافی نیست/ حضور باشگاه‌های ورزشی نیروی زمینی در 24 رشته کشوری

 
 معاون تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش گفت: سرانه فضای ورزشی در نیروی زمینی از سطح کشور بالاتر است، اما کافی نیست.
امیر مرتضی حسن پور معاون تربیت بدنی نیروهای مسلح با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: وقتی نام یک نظامی به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود، آمادگی جسمانی است. توقع جامعه از نظامیان این است که از فیزیک مناسب و آمادگی جسمی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: ماموریت ما نیز ایجاب می کند که از نظر جسمی بالاترین آمادگی را داشته باشیم. ماموریت ما تامین امنیت، دفاع از مرزهای کشور و مقابله با تهاجم نظامی دشمن است، از این رو به لحاظ آمادگی جسمانی باید در شرایطی باشیم تا عاملی برای بازدارندگی باشد.

امیر حسن پور تصریح کرد: مسئولیت آمادگی رزمی نیروهای مسلح با معاونت در تربیت بدنی است که در نیروی زمینی نیز به همین گونه است. تلاش داریم سطح آمادگی رزمی نیروهای مسلح اعم از سرباز و کادری را بالا ببریم. یکی از کارهایی که در این حوزه انجام می دهیم ورزش صبحگاهی و پر کردن اوقات فراغت کارکنان و سربازان با ورزش است.

معاون تربیت بدنی نزاجا گفت: اکنون در نیروهای مسلح هر هفته چهار و نیم ساعت ورزش صبحگاهی در سه روز از هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آموزش های ورزشی در نزاجا مبتنی بر عمل هستند، تصریح کرد: هرساله از کلیه کارکنان پایور آزمایش آمادگی جسمانی به عمل می آید و کسانی که در سطح مطلوب نباشند، برنامه های برای تقویت آمادگی آنان تدوین می شود.

امیر حسن پور با اشاره به فعالیت های نزاجا در حوزه ورزش قهرمانی بیان کرد: هر ساله مسابقات متعددی را در سطح یگان ها برگزار می کنیم. تعدادی زیادی از کارکنان وظیفه و پایور درگیر این امر هستند تا فرهنگ سلامت نیز توسعه یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین باشگاه ورزشی کشور هم اکنون باشگاه ورزشی نیروی زمینی ارتش است. امسال با 30 تیم در 24 رشته ورزشی کشور در سطح لیگ کشوری و استان تهران حضور داریم. سال گذشته در 16 رشته بر روی سکو رفتیم. همچنین در رشته راهبردی تیراندازی و دومیدانی در بخش بانوان و آقایان مقام های برتر را کسب کردیم.
 
معاون تربیت بدنی نزاجا گفت: سرانه فضای ورزشی در نیروی زمینی از سطح کشور بالاتر است، اما کافی نیست.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا