حضور امیر شاه‌صفی در کنفرانس بین‌المللی آموزش پرواز نظامی چین

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور امیر شاه‌صفی در کنفرانس بین‌المللی آموزش پرواز نظامی چین

 
 
 کنفرانس بین‌المللی آموزش پرواز نظامی چین (2016-MFTC) با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در جنوب چین آغاز شد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این کنفرانس که در شهر «جوهای» در استان «گوانگ دونگ» در حال برگزاری است، هیات عالی نیروی هوایی ارتش کشورمان علاوه بر شرکت در این کنفرانس، در ‌یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضا و نمایش هوایی این کشور نیز حضور می‌یابند.

بنابر این گزارش، قرار است شرکت کنندگان در کنفرانس بین‌المللی آموزش پرواز نظامی چین آخرین فنون پروازهای نظامی مرتبط با خلبانان را مورد بررسی قرار داده و دیدگاههای خود در خصوص هر چه بهتر شدن شیوه های پروازی و افزایش توانمندی ها در این حوزه را ارائه نمایند.

دیدار مقام های عالی نظامی کشورهای شرکت کننده در حاشیه این اجلاس، بررسی راههای گسترش همکاریها در حوزه پرواز نظامی و بحث و تبادل نظر در خصوص مناسبات فیمابین در حوزه های مورد علاقه از دیگر محورهایی است که در کنفرانس بین المللی آموزش پرواز نظامی چین انجام خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوافضا و نمایش هوایی چین نیز که از روز سه شنبه در شهر «جوهای» آغاز شده است، مهمترین و بزرگترین مرکز نمایش هوایی و همچنین مکانی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین در حوزه هوانوردی به حساب می آید.

نمایشگاه امسال که تا 16 آبان ماه جاری در جنوب چین دایر است، به لحاظ مساحتی نسبت به دوره‌های قبل بزرگتر  و 700 غرفه برای نمایش 135 فروند هواپیما از 42 کشور و منطقه جهان در نظر گرفته شده است.

این تنها نمایشگاه بین المللی هوایی و هوا فضای چین محسوب می‌شود که در کنار ارائه هواپیماهای نظامی چین و کشورهای دیگر، بخش نمایش هوایی نیز دارد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا