امیر اسماعیلی مطرح کرد اقدام تاکتیکی سامانه‌های پدافندی قبل از وقوع تهدید به مرزها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء

 

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه‌های دفاعی تهدید را قبل از رسیدن به مرزها کشف و علیه آنها اقدام تاکتیکی انجام می‌دهد.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه اظهار داشت: سامانه‌های دفاعی قرارگاه پدافند هوایی به گونه‌ای گسترش پیدا کرده است تا بتواند تهدید را قبل از رسیدن به مرزهای کشور کشف و علیه آنها اقدام تاکتیکی انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از سامانه‌های بومی در بخش دفاع هوایی گفت: ما تاکتیک‌های دفاعی‌مان را براساس تهدیدات روز طراحی می‌کنیم و براساس همین تاکتیک‌ها، ملزومات و سامانه‌های مورد نیاز را مطالبه می‌کنیم و تکیه اصلی ما برای دفاع به سامانه‌های بومی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به گسترش سایت‌ها و مواضع پدافندی در سطح کشور تاکید کرد: با وجود اینکه تجهیزات پدافند هوایی در تمام طول شبانه روز باید فعالیت داشته باشند، ما سامانه غیرعملیاتی نداریم و قطعات این تجهیزات در داخل کشور آماده و به موقع در اختیار قرار می‌گیرند.

وی در پایان افزود: سامانه فرماندهی و کنترل که یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های روز دنیاست امروز با همت کارکنان پدافند هوایی و مجموعه‌های دانشگاهی و صنعتی در اختیار پدافند هوایی قرار دارد و می‌تواند پاسخ تهدیدات را بدهد و در تصمیم‌سازی فرماندهان در میادین نبرد کمک کند.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا