مردم شهادت طلب پشتیبان نظام اسلامی هستند
تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 13:9 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش : با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر نصیر شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرگزاری فارس  ، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین تشییع پیکر دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس که روز گذشته در نصیرشهر برگزار شد، وجود استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از برکات خون شهدا دانست و گفت: شهدای ما کسانی بودند که بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و با ایثارگری  پیروزی قاطع را نصیب ما ساختند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما همواره در صدد آن بوده اند تا جلوی رشد و پیشرفت انقلاب را بگیرند، افزود: در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی، همه دشمنان بویژه استکبار جهانی برای ممانعت از شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم دادند و رژیم بعثی را تا بن دندان مسلح و هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند بدون اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری حتی سیم خاردار هم به ما بدهند.

دریادار سیاری در ادامه خاطر نشان کرد: از آنجایی که قدرت نظام مقدس ما در میان مردم است و افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که مردم شهادت طلب و ایثارگر پشتیبانش هستند، هرگز در مقابل ظلم و جور دشمنان تسلیم نشده و نخواهیم شد بلکه تا پای جان ایستادگی می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: هشت سال دفاع ما چون هدفش دفاع از ناموس، شرف و مملکت اسلامی بود و فرمانده اش یک مرجع تقلید بود، مقدس شد و امنیت امروز جامعه ما مرهون همان دفاع مقدس است که به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و رزمندگان به دست آمد و به سبب این امنیت، کشور اسلامی ما روز به روز در حال رشد و بالندگی و پیشرفت است که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان قبل از انقلاب، غربی ها کشور ما را به عنوان کشور گل و بلبل و تفرجگاه خود می دانستند، تصریح کرد: در آن دوران نه تنها هیچ احساس بالندگی و افتخاری به مردم دست نمی داد بلکه وضعیت کشور بسیار شرم آور و خفت بار بود اما امروز در سایه رهبری فرماندهی معظم کل قوا، به برکت خون شهدا و به سبب حضور همیشگی مردم شهادت طلب در همه عرصه ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر اخبار دنیا واقع شده و به عنوان بازیگر اصلی منطقه ایفای نقش می کند تا آنجا که بدون حضور کشور ما کسی در منطقه نمی تواند تصمیمی بگیرد و به عبارتی امروز کشور ما ارزش، هویت، دین و مقام دارد.

بنا بر این گزارش، این دو شهید گمنام در سن های 17 و 19 سالگی در منطقه عملیاتی فاو و در عملیات والفجر8 به فیض شهادت نائل آمده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا