امیر نعمتی تاکید کرد؛ لزوم برخورداری از جسم و روح سالم برای یک فرد نظامی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

لزوم برخورداری از جسم و روح سالم برای یک فرد نظامی

 
 معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: یک فرد نظامی باید روح خود را با عمل به فرامین دینی و جسم خود را با تغذیه مناسب و ورزش تقویت کند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «نوذر نعمتی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در جمع دانش پژوهان مراکز آموزش درجه داری ارتش در مرکز آموزش جواد الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش گفت: حفظ و آمادگی رزمی یک وظیفه مهم است که این امر کشور را در برابر همه حوادث بیمه می‌کند.

وی در ادامه به دیدگاه حضرت امام(ره) در خصوص نظامیان صدر اسلام پرداخت و اظهار داشت: ایمان قوی، روحیه ایثار و شهادت طلبی، شجاعت و فداکاری از ویژگی های بارز سربازان و نظامیان صدر اسلام بود و یکی از مشخصه‌های مهم یک فرد نظامی رعایت این اصول اخلاقی است.

معاون هماهنگ کننده نزاجا افزود: امروز با توجه به دشمنی دنیای کفر با اسلام رزمندگان نیروهای مسلح دارای همان ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که رزمندگان و نظامیان صدر اسلام از آن برخوردار بودند و ما باید در برابر این دشمنان هوشمندانه عمل کنیم.

نعمتی در ادامه در خصوص ویژگی‌ها و مشخصه‌های یک فرد نظامی گفت: یک فرد نظامی باید روح خود را با عمل به فرامین دینی و جسم خود را با تغذیه مناسب و ورزش تقویت کند.

وی در پایان بیان داشت: یک فرد نظامی باید سازنده کشور و یکی از عوامل اصلی پیشرفت جامعه باشد و در این کار باید الگوی مناسبی جهت رسیدن به اهداف والای خود انتخاب کند و توکل بر خدای متعال را هیچ وقت برای رسیدن به هدف فراموش نکند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا