روحانیت نقش ویژه ای در هدایت فرهنگی جامعه دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: روحانیت نقش ویژه ای در هدایت فرهنگی جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در جمع روحانیون جدیدالورود مرکز آموزش عقیدتی سیاسی ارتش(مراعس) گفت: روحانیت قدیمی‌ترین مرجعی است که توانسته در زندگی اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی مسلمانان به ویژه شیعیان نقش بی‌بدیل ایفا کند.

وی اضافه کرد: روحانیون در دوره های مختلف تاریخی در کشور نقش آفرینی کرده اند و در لحظات حساس، تصمیماتی کلیدی برای هدایت جامعه گرفته است و امروز نیز با هوشیاری و بصیرت این وظیفه هدایتگری را دنبال می کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به حساسیت مباحث فرهنگی در نیروهای مسلح اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی بارها و بارها ثابت کرده است که بازوی قدرتمند انقلاب و ولایت فقیه است و در این میان، روحانیون نیز نقش موثری داشته اند.

وی ضمن تشریح نقش روحانیت در عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: با توجه به وجود جوانان در بدنه ارتش، حضور روحانیون می تواند الگوهای مناسب اخلاقی و رفتاری را به این آینده سازان نیروهای مسلح و کشور نشان بدهد.

حجت الاسلام جلیلی صفت ادامه داد: نهاد عقیدتی سیاسی در هدایت و پیشبرد بصیرت اسلامی در نیروهای مسلح بسیار موثر بوده و وظیفه شما روحانیون همراهی کردن با این نهاد مقدس در ایفای وظایف خود است.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه جهانیان دیدند که ارتشیان ما با فداکاری و از خود گذشتگی خود در مقابل دشمنی ایستادند که مورد حمایت شرق و غرب بود و تنها قدرت ایمان رزمندگان ما و یاری خداوند متعال موجب پیروزی های ما شد.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت ضمن توصیه به بهره مندی از فرصت خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: باید با خدمت صادقانه و انجام اقدامات فرهنگی مناسب از این فرصت به دست آمده شاکر باشیم و با اقدامی جهادی در برنامه ریزی ها و اقدامات فرهنگی موثر تلاش کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا