رویکرد نظامی دانشجویان دافوس باید مبتنی بر رزم مشترک باشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رویکرد نظامی دانشجویان دافوس باید مبتنی بر رزم مشترک باشد

 
 فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه هدف از حضور دانشجویان در محیط‌های و شرایط اقلیمی متفاوت تطبیق آموزه‌های نظامی با رزم کلاسیک و ناهمتراز است، گفت: رویکرد نظامی دانشجویان دافوس باید به طور ویژه مبتنی بر رزم مشترک باشد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در جمع دانشجویان که جهت بررسی اقلیم‌های عملیاتی به شهر منجیل سفر کرده‌اند، اظهار داشت: این اولین‌باری نیست که آموزش‌های خارج از پادگان را دیده‌اید؛ اما هدف، دیدن بر اساس تجربه است که بسیار مهم است و باید به آموزش‌ها نگاهی متفاوت نسبت به گذشته داشته باشید.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از حضور شما در این محیط، فراگیری آموزه های نظامی و تطبیق آن با رزم کلاسیک ورزم ناهمطراز به ویژه رزم مشترک این است که نباید تک نیرویی فکر کنید و به آن عمل کنید بلکه باید اساس انتخاب شما نگاه عمیق به رزم مشترک باشد.

امیر ولی وند تاکید کرد: بررسی اقلیم‌های متفاوت در این دوره برای درک عمیق دانشجویان بر اساس آموزش‌های که در گذشته دیده‌اند و انطباق آن با شرایط فعلی خود برای نبردهای احتمالی در حوزه پدافند و آفند است.

وی در پایان توصیه کرد: دانشجویان باید در جهت افزایش توان رزم، منطقه عملیاتی مختلف را مطالعه کنند و با بهره گیری از تجارب کسب شده و قدرت ایمان با تهدیدات مبارزه نمایند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا