نیروهای مسلح پایه ها مستحکم نظام هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

مهندس غضنفری فرماندار رودبار با حضور در مرکز آموزش تفنگداران منجیل نیروی دریایی در جمع دانشجویان دافوس آجا نیروهای مسلح را ستون محکم و استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست .

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   روابط عمومی ستاد آجا، وی با اعلام مطلب فوق افزود: امروز ما به واسطه حضور مقتدرانه ارتش، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی در عرصه های داخلی و ماموریت های مستشاری خارجی آنقدر عزتمند و قدرتمند در صحنه های داخلی و بین المللی حضور داریم که دولتمردان ما در پای میز مذاکره به پشتوانه نیروهای مسلح  حقوق حقه ملت را از نظام های مختلف طلب می کنند.

فرماندار رودبار تاکید کرد: سیاست نظام جمهوری اسلامی مراوده دوستانه با سایر ملل و آزاد اندیشان دنیا می باشد اما زمانی که نیاز باشد حضور به هنگام و مقتدرانه نیز دارد و این نشان از اقتدار مجموعه نیروهای مسلح ما است.

مهندس غضنفری در خاتمه تصریح کرد: علی رغم وجود تفکر و نگاه های اقتصادی، فرهنگی و .... مختلف، این افتخار را داریم که همه در یک حوزه جغرافیایی به نام ایران زیر لوای ولی امر مسلمین برای یک حرکت مهم و رو به جلو جهت آبادانی کشور تلاش کنیم.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم، امیر دریادار دوم بیاتی فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم منجیل گفت: این مرکز افتخار دارد که برای سال پنجم میزبان دانشجویان و استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا