ورزش در مجموعه نیروهای مسلح و ارتش به عنوان یک ضرورت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش گفت: ورزش در مجموعه نیروهای مسلح و ارتش به عنوان یک ضرورت دیده است و ما برای تمام 365 روز سال برنامه ورزشی داریم

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ورزش در مجموعه نیروهای مسلح و ارتش به عنوان یک ضرورت دیده شده افزود: ما برای تمام 365 روز سال برنامه ورزشی داریم و باید اذعان کرد که نیروی زمینی ارتش جزو معدود مجموعه های کشور است که به ورزش نگاه عام دارد.

امیر سرتیپ دوم مرتضی حسن پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی  با اشاره به روز بیست و ششم مهر که در تقویم رسمی کشور به نام روز تربیت بدنی نامگذاری شده است گفت: به مناسبت 26 مهر ماه روز تربیت بدنی، تجمع ورزشکاران نیروی زمینی را داشتیم و برای آنها در خصوص اهمیت و جایگاه ورزش و تربیت بدنی در کشور صحبت کردیم.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما به صورت خاص در هفته برنامه 4 ساعت و نیم ورزش برای کارکنانمان را تدارک دیده ایم و این ورزش در هر شرایطی انجام می شود عنوان کرد: ما در ارتش روزمان را با ورزش آغاز می کنیم و همواره سعی کردیم اوقات فراغت مجموعه را با ورزش پر کنیم.

وی در پایان گفت: صعود به قلل و کوه های مرتفع کشور در سطح یکان های نیروی زمینی از جمله برنامه های ما برای روز بیست و ششم مهر ماه خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا