امیر پوردستان: هدف دشمن ایجاد رخنه در بین مردم است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هدف دشمن ایجاد رخنه در بین مردم است

 
 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با هدف وارد منطقه شده و مهمترین هدفش ایجاد رخنه در بین مردم است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همایش سالیانه مهماتی نیروی زمینی ارتش با حضورامیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نزاجا، فرماندهان آمادگاه های مهماتی نیروی زمینی، فرماندهان، مسئولین و کارکنان یکان های تابعه منطقه جنوب غرب کشور در آمادگاه مهماتی دو کوهه برگزار شد.

پوردستان در جمع کارکنان آمادگاه گفت: امروز یکی از مولفه های مهم در ارتش حفظ آمادگی رزمی است .تا جایی که می توانید در حوزه دفاعی تلاش کنید و فرماندهان نیز باید تجارب خدمتی خود را به جوانان انتقال دهند. دشمن با هدف وارد منطقه شده است و مهمترین هدفش نیز ایجاد رخنه در بین مردم است. ما باید به عنوان سربازان نیروهای مسلح با آمادگی کامل در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نماییم .دشمن نقاب از چهره برداشته و به صورت آشکار وارد عمل شده است.

‏فرمانده نیروی زمینی ارتش جایگاه آمادگاه را بسیار با ارزش خواند و افزود: مهمات بعد از نیروی انسانی در هر شرایطی از اهمیت خاص برخوردار است و باید در این امر تلاش زیادی نماییم.

در ادامه این مراسم امیر پوردستان ضمن بازدید از برخی از طرح های در دست اقدام،‌ طرح های عمرانی و واحدهای مسکونی کوی سازمانی شهید داراب محمدی آمادگاه را افتتاح کرد.

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا