سردار دهقان: توانایی تامین ناوگان بالگردی و هواپیمایی سبک را داریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توانایی تجهیز ناوگان بالگردی و هواپیمایی سبک را داریم

 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توانایی تأمین ناوگان هواپیمایی سبک تا ظرفیت ۵۰ نفر و ناوگان بالگردی کشور را در هر کلاسی داریم.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تفاهمنامه چهارجانبه تامین تجهیزات حفاظتی و اطفاء حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور با استفاده از ظرفیت صنایع دفاعی کشور امضا شد.

سردار دهقان در مراسم امضای این تفاهمنامه طی سخنانی گفت: وزارت دفاع حاضر است برنامه توسعه راه‌آهن کشور را نیز اجرایی کرده و در این مسیر کار را با کیفیت و زمانبندی استانداردی که در همه جای دنیا وجود دارد، پیش ببرد.

وزیر دفاع افزود: وزارت دفاع صفر تا صد صنعت ریلی کشور را پشتیبانی خواهد کرد و ظرفیت تولید واگن این وزارتخانه در سال هزار دستگاه است ضمن اینکه تجهیزات کنترل، سوزنبانی و سیگنالینگ را نیز تولید خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: وزارت دفاع قادر است دوربین‌های پیشرفته سیستم‌های ارتباطی و ناوبری را به طور کامل تأمین کرده و ناوگان بالگردی کشور را نیز در هر کلاسی تأمین و تجهیزات مورد نیاز آن را تولید کند.

سردار دهقان از توانایی تأمین ناوگان هواپیمایی سبک تا ظرفیت ۵۰ نفر در وزارت دفاع را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از این پس نباید نگاه ما به دیگران به نحوی باشد که به ما کمک کنند و علاوه بر اینکه پول دریافت می‌کنند، ناز کرده و بر سر ما منت بگذارند و هر کجا هم که خودشان خواستند ما را به تسلیم بکشانند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون حاضریم برنامه توسعه راه‌آهن کشور را با ساز و کار مد نظر سازمان برنامه و بودجه اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا