انهدام تیم تروریستی در غرب کشور با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

انهدام تیم تروریستی در غرب کشور با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز ارتش

 
 در عملیاتی با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه نجف سپاه پاسداران، اعضای یک گروه تروریستی در منطقه غرب کشور به هلاکت رسیدند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوا نیروزکرمانشاه گفت: طی درخواست قرارگاه نجف از هوانیروز کرمانشاه، یک تیم سبک از هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ عملیات انهدام تروریستها در منطقه غرب کشور را انجام داد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: با توجه به حضور گروهک تروریستی در منطقه غرب کشور که تصمیم بر خراب کاری در کشور را داشتند با حضور کارکنان خدوم قرارگاه نجف و با پشتیبانی سنگین آتش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیم 12 نفره تروریستی در طی عملیاتی موفقیت آمیز به هلاکت رسیدند و عملیات به نحوه شایسته به پایان رسید.

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز که ظهر دیروز در منطقه غرب به نمایش گذاشته است .

وی گفت: اتحاد و همدلی کارکنان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه موجب می شود که هیچ دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا