بازدید امیر برخور از روند ساخت بازی رایانه‌ای «صاعقه»

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازدید امیر برخور از روند ساخت بازی رایانه‌ای «صاعقه»

 
 جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از مراحل پایانی ساخت بازی رایانه‌ای «صاعقه» که در مرکز بازی‌های رایانه‌ای اداره عقیدتی سیاسی در حال ساختن است، بازدید کرد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، امیر سرتیپ خلبان «علیرضا برخور» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مرکز بازی‌های رایانه‌ای اداره عقیدتی سیاسی، با بیان اینکه هدف از ساخت این بازی‌ها اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نسل جدید است، گفت: لازم است جوانان عزیز ایران اسلامی با فرهنگ 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان عزیز باید قهرمانان واقعی کشورمان را که با ایثار و فداکاری اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند را به درستی بشناسند و بدانند امنیتی که در کشور حاکم است حاصل خون شهیدان، ایثارگران و رزمندگان زیادی است که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم کردند.

«صاعقه» دومین بازی اندرویدی ساخت متخصصان مرکز ساخت بازی‌های رایانه‌ای نهاجا است که به سبک shoot’em up طراحی شده و بازیکن در نقش خلبان نیروی هوایی ارتش در مأموریت‌های مختلف نهاجا در طول دفاع مقدس حاضر می‌شود.

انجام مأموریت‌های حمله به اهداف زمینی، هوایی، پادگان‌ها و پایگاه‌های نظامی، اسکورت نفت‌کش‌ها و نابودی دشمن بعثی از جمله جذابیت‌های این بازی است.
 
همچنین بازسازی عملیات‌های بزرگی همچون انتقام و حمله به پایگاه‌های هوایی الولید(H3) با بهره‌گیری از خاطرات ثبت شده خلبانان جان بر کف نیروی هوایی ارتش از جمله مراحل پیش بینی شده در این پروژه است.

این بازی 10 مرحله‌ای پس از ساخت از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی عرضه می‌شود.

«صاعقه» که با بهره‌گیری از تخصص کارکنان وظیفه و مدیریت و نظارت معاونت تبلیغات و روابط عمومی نهاجا طراحی و ساخته می‌شود، طی دو هفته آینده رونمایی و عرضه خواهد شد. پیش‌تر گفته شده بود که این بازی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود که به علت تغییرات و افزوده شدن مراحل جدید، رونمایی آن به تعویق افتاد.

گفتنی است مرکز ساخت بازی‌های رایانه‌ای نهاجا، اخیرا اولین محصول خود را با عنوان بازی 2 بعدی «شکارچی» که به سبک پازل و در بیش از 60 مرحله ویژه پلتفرم‌های PC و اندروید بود را طراحی و در فروشگاه‌های دیجیتالی کافه بازار عرضه کرد که جزو برترین بازی‌های این شبکه شناخته شد.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا