مانور بحران تخلیه مصدومین نیروی زمینی ارتش برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مانور بحران تخلیه مصدومین نیروی زمینی ارتش برگزار شد

 
 مانور بحران تخلیه مصدومین با رویکرد حضور به موقع کادر درمانی و پزشکی، به همراه تجهیزات کامل در اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، مانور بحران تخلیه مصدومین با رویکرد حضور به موقع کادر درمانی و پزشکی، به همراه تجهیزات کامل در اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم بابلی رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش به جزئیات این مانور اشاره کرد و گفت: این مانور با پذیرش تعداد 100 بیمار و مجروح از نقطه فرضی انفجار آغاز شد که به سمت بیمارستان‌های اداره بهداشت جهت مداوا انتقال یافتند. در این رزمایش طبق سناریو، کادر درمانی و پزشکی کمتر از نیم ساعت در محل بیمارستان‌ها حاضر شده و عملیات درمانی و جابجایی مجروحین را در مدت 3 ساعت انجام دادند.

بابلی به مسئولیت و وظایف ذاتی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در سطح کشور اشاره کرد و افزود: مسئولیت ذاتی اداره بهداشت این است که در آمادگی رزمی کامل در زمان رزم و بحران قرار داشته باشد. با توجه به اینکه کشور ما در معرض بلایای طبیعی، حوادث و جنگ‌های احتمالی قرار دارد وظیفه ما این است که همیشه در آمادگی کامل باشیم که البته این توانایی را داریم در تمامی حوادث و بلایا حضور داشته باشیم و به مردم کشور عزیزمان خدمات رسانی کنیم.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا