سردار دهقان در شهرکرد: تسليم در نظام جمهوری اسلامی ايران جايگاهی ندارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تسليم در نظام جمهوری اسلامی ايران جايگاهی ندارد

 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تسليم در نظام جمهوری اسلامی ايران جايگاهی ندارد، از اين رو سلطه جهانی می‌خواهد که جمهوری اسلامی عليه آنان اقدامی نکند تا بتوانند هر کاري می‌خواهند، انجام دهند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سردار سرتيپ پاسدار «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح روز شنبه در همايش تجليل از خادمان و عوامل اجرايی راهيان نور دانش آموزي چهارمحال و بختياری عنوان کرد: رونق در بهره‌وری ملي و نقش آفرينی در عرصه‌های جهاني از مهمترين اهداف کشور در افق 1404 است.

وزير دفاع با بيان اينکه براي دستيابي به اين اهداف تلاش همگان و بسيج امکانات موجود را مي‌طلبد، تصريح کرد: جوانان کشور بايد خود را براي خدمت رساني به مردم قوي‌تر کنند تا بتوانند مسئوليت‌هاي سنگين در آينده را بپذيرند.

وي همچنين به مشکلات اقتصادي جامعه اشاره و گفت: اکنون با رکود و بيکاري دست به گريبان هستيم که اين موضوع ريشه در گذشته دارد.

دهقان يادآور شد: در گذشته براي توسعه زيرساخت‌ها و مشارکت مردم در اقتصاد کوتاهي شده و اکنون بايد مانند زمان جنگ به منظور رفع مشکلات عزم و اراده داشته باشيم.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اظهار کرد: به همين منظور با مديريت جهادي، ابتکار، خلاقيت و نوآوري توانستيم به پيروزي هاي کنوني دست يابيم.

وي گفت: وجود جوانان تحصيلکرده، علاقه‌مند به نظام و وفادار به ولايت از مهمترين مزيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران به منظور فعال سازي استعدادهاست.

دهقان به مقام نخست ايران در منابع نفت و گاز در دنيا اشاره و تاکيد کرد: نظام سلطه حتي با شکستن قيمت نفت و کاهش درآمدهاي ايران نتوانست ما را زمين گير کند.

وي افزود: بايد با بهره مندي از قابليت هاي موجود کشور و نگاه متفاوت به عرصه هاي مختلف زمينه تامين نسل هاي آينده در ايران اسلامي فراهم شود.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تصريح کرد: بهره‌گيري از فرمول‌هاي شکست خورده قديمي براي رسيدن به روش‌هاي موفق جديد بايد در دستور کار قرار گيرد.

وي يادآور شد: حرکت در مسير مردمي بودن، دانش بنيان بودن، درون زايي و برون گرايي از مهمترين ويژگي هاي اقتصادي مقاومتي به شمار مي رود.

دهقان اظهار داشت: دولت به تنهايي نمي تواند تغيير بنيادين در بخش هاي مختلف ايجاد کند اما استفاده از توان مردم و مشارکت آنان نقش موثري در اين راستا دارد.

وي همچنين گفت: تسليم در نظام جمهوري اسلامي ايران جايگاهي ندارد، از اين رو سلطه جهاني مي‌خواهد که جمهوري اسلامي عليه آنان اقدامي نکنند تا بتوانند هر کاري مي‌خواهند، انجام دهند.

دهقان افزود: تلاش براي به حاشيه بردن اسرائيل به عنوان دشمن اسلام و عامل ايجاد تقابل بين شيعه و سني از مهمترين اقداماتي است که نظام سلطه در دستور کار خود قرار داده است.

سردار دهقان تصريح کرد: اقدام هاي سلطه جهاني در يمن، عراق، سوريه و لبنان تعبيري از همين نگاه است.

وي يادآور شد: نظام جمهوري اسلامي ايران هرگونه سازش و تسليمي در برابر دشمنان و سلطه گران را نمي پذيرد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اظهار کرد: درسي که جهانيان از انقلاب اسلامي گرفتند، همان ايستادگي در برابر تجاوز، بدخواهي، زورگويي و قدرت طلبي است.

وي گفت: اتحاد، انسجام جهاد، معنويت، اتکال به خدا، پیروی از رهبري و حرکت حول محور ولايت مهمترين عوامل پيروزي ملت ايران در برابر نظام سلطه محسوب مي شود.

سردار دهقان به نزديکي ماه محرم به عنوان ماه حماسه، خون، آزادي، آزادگي و درس آموزي به بشريت اشاره و تاکيد کرد: نهضت حسيني منشاء نهضت هاي پس از آن به شمار مي رود.

وي افزود: جهاد در جبهه هاي حق عليه باطل نمادي از آرمان خواهي و عدالتخواهي ايرانيان است، به همين منظور بايد فضاي جبهه، ايثار و شهادت احيا شود.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تصريح کرد: وضعيت کنوني و آينده نظام و انقلاب اسلامي به همان عوامل تشکيل دهنده دفاع مقدس نياز دارد.

وي يادآور شد: اکنون بسياري از جواناني که بايد در يمن، عراق، سوريه و لبنان کشورشان را بسازند در جنگ از بين مي روند و اين مهم خواسته نظام سلطه و رژيم صهيونيستي است.

سردار دهقان اظهار کرد: در تمامي اين درگيري ها اسرائيل و نظام سلطه خوشحال است و تنها ملت هاي مسلمان در اين ميان دغدغه دارند.

وي گفت: جمهوري اسلامي ايران تنها کشوري است که از دسيسه هاي نظام سلطه و رژيم صهيونيستي ترسي ندارد و با تمامي توان در برابر جريان نفاق استکبار جهاني ايستاده است.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تاکيد کرد: ايران اسلامي از تمامي ملت هايي که منتخب مردم شان هستند به طور جدي حمايت مي کند، اما عربستان و کشورهاي مرتجع عربي از تکفيري ها پشتيباني مي کنند.

وي با اشاره به ضرورت حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس افزود: ايران اسلامي ايثار، جهاد، مقاومت و ايستادگي در جبهه هاي حق عليه باطل را به صحنه آورد و به پيروزي نهايي رسيد.

دهقان همچنين با اشاره به هفته نيروي انتظامي يادآور شد: تلاش شبانه روزي نيروي انتظامي در مرزها، درون و برون شهرها به منظور برقراري امنيت قابل ستايش و تقدير است.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا