امیر موسوی: نیروی زمینی سپاه مصداق «اشدّاء على الکفّار رُحماء بینهم» است

نیروی زمینی سپاه مصداق «اشدّاء على الکفّار رُحماء بینهم» است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به پروژه‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو مصداق بارز «اشدّاء على الکفّار رُحماء بینهم» است و همواره آغوش خود را برای محرومین باز کرده است.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «سیدعبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در پیامی کوتاه خطاب به فرماندهان قرارگاه‌های نزسا، این نیرو را مصداق بارز «اشدّاء على الکفّار رُحماء بینهم» دانست و گفت: نیروی زمینی سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون آنحا که لازم بوده، آغوش خود را برای محرومین باز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شما نیز همچون دفاع مقدس اقدامات خود را در محرومیت زدایی عرضه و پیاده کرده‌اید و سلام بنده را به تمامی همکاران خود در قرارگاه‌های پنجگانه ابلاغ فرمایید.
 
امیر موسوی تصریح کرد: فرماندهان سپاه آنجا که لازم باشد در مقابل دشمنان لجوجانه بایستند، با آتش ایستاده‌اند و آنجا که لازم باشد محرومیت‌زدایی کنند به زیبایی ایستاده‌اند. این فرماندهان، اقدامات گذشته در دفاع مقدس را امروز در عرصه محرومیت‌زدایی ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا