رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: اردوی راهیان نور بهترین راه ترویج جهاد و شهادت بین نسل جوان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اردوی راهیان نور و حضور دانش آموزان در این مناطق بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در میان نسل جوان است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  ایرنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از میدان خلبان شهید حسین چله دوان در باقرشهر از توابع شهرستان ری تاکید کرد: باید همواره شهدا، شهادت، ایثار و جهاد را به روش های مختلف از جمله برگزاری اردوی راهیان نور، چاپ و انتشار وصیتنامه شهدا و برگزاری موزه ها و نمایشگاه ها ترویج کنیم.
وی تکریم خانواده شهدا مخصوصا پدران و مادران آنان را با ارزش و مهم ذکر کرد و ادامه داد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.
آل هاشم با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: این هفته به دلیل اینکه دشمن در جنگ تحمیلی 8 ساله به اهداف شیطانی خود نرسید و ملت ایران به اهداف خود رسیده و پیروز شدند با اهمیت و ارزشمند است.
وی گفت: صدام جنایتکار با حمایت مستکبرین عالم و کشورهای غربی و عربی منطقه به دنبال براندازی انقلاب نوپای ایران و تجزیه مناطق مختلف کشور بود و حتی برای مناطق مختلف کشور نام نیز تعیین کرده بود.
آل هاشم گفت: صدام به دنبال گسترش دیکتاتوری ظالمانه خود در منطقه بود اما فداکاری و ایثار جوانان این مرز و بوم فرصت عرض اندام را از وی و حزب بعث گرفت.
وی با تجلیل از رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس گفت: حضرت امام(ره) دو بار در آزادسازی سوسنگرد و عملیات ثامن الائمه(ع) از واژه 'باید' استفاده کرد و دستور آزاد سازی داد که با فداکاری و رشادت جوانان این دستورات رهبر معظم انقلاب عملیاتی شد.
میدان امیرسرلشگر فنی هوایی شهید حسین چله دوان روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیرو ارتش، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، استادفرج شهردار باقرشهر، حجت الاسلام موسوی امام جمعه باقرشهر و نصراله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری بهره برداری شد.
در این مراسم همچنین از خانواده شهید چله دوان با اهدای لوح یادبود و تندیس تجلیل شد.
میدان شهید چله دوان در جاده روستای قمصر باقرشهر از توابع شهرستان ری در تقاطع شهید چله دوان و خیابان فلسطین برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه احداث شد.
 

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی  را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید
لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید
لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا