«توان دفاعی» کشور باعث وحشت دشمنان شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 امام جمعه موقت تهران گفت: توان دفاعی ما به گونه‌ای است که رعب و وحشت را در دل دشمنان ایجاد می‌کند و تاکنون به واسطه همین مسئله پیروزی‌هایی را در برابر دشمنان به دست آورده‌ایم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» امام جمعه موقت تهران در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در ستادکل نیروهای مسلح و با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در حال برگزاری است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همانطوری که در ابعاد مختلف به فرامین قرآنی عمل کرده است در بُعد ارتقا توان دفاعی نیز طبق عبارت «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» عمل کرده است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی طبق همین عبارات و آیات قرآنی و توصیه‌های مقام معظم رهبری هیچگاه به سمت استفاده از سلاح‌های کشتارجمعی که در آن ظالم و مظلوم با هم از بین می‌روند، نرفته است.

موحدی کرمانی ضمن تبریک به دلیل رونمایی از دستاورد جدید موشکی(موشک ذوالفقار) گفت: توان دفاعی ما به گونه‌ای است که رعب و وحشت را در دل دشمنان ایجاد می‌کند و تاکنون به واسطه همین مساله پیروزی‌هایی را در برابر دشمنان به دست آورده‌ایم.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امیرالمونین(ع) پنح برکت را برای نیروهای مسلح و نظام اسلامی ذکر کرده است؛ اول اینکه خواست و اراده الهی است که مردم در قلعه‌ی محکم نیروهای مسلح زندگی کنند. دوم اینکه نیروهای مسلح زینت والیان و حاکمان هستند.

وی سومین برکت را عزت اسلام عنوان کرد که در گروی توانمندی نیروهای مسلح است.

موحدی کرمانی افزود: چهارمین برکت، امنیت است که از طریق نیروهای قوی، متدین و انقلابی محقق می‌شود. برکت پنجم نیز این است که مردم اگر می‌خواهند احساس وجود کنند، باید وجود مقتدرانه نیروهای مسلح را احساس کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در این اوضاع بدی که به لحاظ امنیتی، جهان را دچار چالش کرده است، امروز کشورمان در امنیت کامل به سر می‌برد و این مرهون نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا