نیروهای مسلح ماموریت دفاعی خود را چه در داخل و چه فراتر از مرزها با تمام توان دنبال می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: نیروهای مسلح ماموریت دفاعی خود را چه در داخل و چه فراتر از مرزها با تمام توان دنبال می‌کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افتخار داریم در کنار نیروهای مسلحی قرار گرفته‌ایم که مأموریت‌های دفاع و امنیت کشور اسلامی‌مان را چه در داخل و چه در مرزها و چه در فراتر از مرزها با تمام توان دنبال کرده‌اند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم جشنواره مالک اشتر که به مناسبت تقدیر و معرفی فرماندهان برتر نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: امنیت کشور در سایه نیروهای مسلح امروز یکی از نعمت‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: سالروز عملیات ثامن‌الائمه و یاد شهدای این عملیات بزرگ و روز فرماندهان که در تقویم به مناسبت شهادت سرداران اسلام فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا که در سال 60 در سانحه هوایی به فیض شهادت نائل آمدند، نامگذاری شد و همواره نام‌شان در تاریخ این ملت ماندگار خواهد بود و همچنین نقش شهیدان بزرگ مدافع حرم که سال‌ها و دهه‌ها بعد از دفاع مقدس همچون همان دوران دفاع مقدس سر از پا نشناختند و نمی‌شناسند و به جبهه‌های جدید دفاع از حریم حرم ائمه علیه‌السلام برای پایداری و مقامت در برابر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها می‌شتابند و از هیچ تلاشی تا بذل جان فروگذاری نمی‌کنند، در یادها خواهد ماند.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات منطقه گفت: با نگاهی به تحولات منطقه که اتفاق افتاده به راحتی می‌توانیم به نقش نیروهای مسلح در امنیت کشور پی ببریم.

 

وی تصریح کرد: علت ناکامی و شکست ارتش عراق در برابر جمعیت اندک تروریست‌های داعش در سقوط شهر موصل، غافلگیر شدن ارتش عراق در برابر این تهاجم بود و این در شرایطی بود که ارتش عراق به تجهیزات روز آمریکایی مجهز و سازماندهی و آموزش لازم را دیده بودند.

 

باقری خاطرنشان کرد: همچنین اتفاقاتی که در کشور سوریه افتاد و تروریست‌های داعش توانستند وارد خاک سوریه شوند در این راستا بود، اما بحمدالله با فراز و نشیب‌هایی بزرگ که در سال 94 داشتیم افتخار داریم در کنار نیروهای مسلحی قرار گرفته‌ایم که مأموریت‌های دفاع و امنیت کشور اسلامی‌مان را چه در داخل و چه در مرزها و چه در فراتر از مرزها با تمام توان دنبال کرده‌اند.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر مأموریت‌هایی که نیروهای مسلح با موفقیت در سال 94 اجرا کردند را حتی بخواهیم بشماریم فهرست طولانی را خواهیم داشت اما حاصل این تلاش‌ها به لطف پروردگار همین امنیت و آرامشی است که الان در کشور وجود دارد.

 

باقری اظهار داشت: ما در بحرانی‌ترین منطقه جهان و در معرض شدیدترین و متنوع‌ترین تهدیدات چه از جانب آمریکای جنایتکار و صهیونیست و متحدین مرتجع منطقه‌ای آنها و چه از جانب تروریست‌های تکفیری و چه از جانب آسیب‌های اجتماعی و مشکلات داخلی برای مأموریت نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح وجود داشت قرار داریم و بحمدالله نیروهای مسلح توانسته‌اند سربلند با این تهدیدات مقابله کنند و مأموریت‌هایشان را به نحو احسن انجام دهند.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: همچنین در استفاده از فرصت‌ها در داخل و خارج از کشور وضعیت خوبی داشتیم و موفقیت به دست آمده است اما هیچگاه نبایستی به وضعیت موجود راضی باشیم و حتما بر اساس تلاش جهادی و استعانت از پروردگار خواهیم توانست که سال به سال در جایگاه بهتری در اجرای مأموریت‌هایمان قرار داشته و پیروز و سربلند باشیم.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا