همکاری ایران و آفریقای جنوبی در خصوص نوسازی تجهیزات دریایی و تبادل دانشجو

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به سفر خود به آفریقای جنوبی و دیدار با فرمانده نیروی دریایی این کشور گفت:‌ در این دیدار درخصوص تبادل دانشجو، همکاری‌های آموزشی و فنی، نوسازی تجهیزات، رفت و آمد ناوگروه‌ها و فرهنگ‌سازی دریایی رایزنی کردیم.
امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص دستاوردهای سفر خود به آفریقای جنوبی اظهار داشت: سفر به این کشور به دعوت فرمانده نیروی دریایی آفریقای جنوبی انجام شد. طی این سفر از نمایشگاه دریایی برپا شده و نیروی دریایی این کشور بازدید کردیم.
 
وی افزود: هدف از انجام این سفر تعامل با کشورهای دوست بود که در این سفر در خصوص تبادل دانشجو، همکاری‌های آموزشی، فنی و نوسازی تجهیزات و رفت و آمد ناوگروه‌ها و فرهنگ‌سازی دریایی صحبت شد.
 
سیاری در پاسخ به سوالی مبنی بر خرید و فروش تجهیزات و تسلیحات بین دو کشور تصریح کرد: خرید یا فروش تجهیزات و تسلیحات به عهده وزارت دفاع است و با برپایی غرفه‌ها در نمایشگاه‌ها در این خصوص مذاکراتی انجام می‌دهند. ما در سطح نیرو به بحث تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها، رفت و آمد ناوگروه‌ها و همکاری‌ها می‌پردازیم.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا