تجلیل از 22 حماسه‌ساز ارتش و پیشکسوتان عملیات ثامن‌الائمه در هفته دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت گفت: طی مراسمی در هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان عملیات شکست حصر آبادان و 22 نفر از حماسه‌سازان ارتش تجلیل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   باشگاه خبرنگاران، "سردار جواد خضرایی" مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در نشستی که صبح امروز در محل این باغ موزه به منظور تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سمفونی دفاع مقدس توسط "مجید انتظامی" با حضور نوازندگان ارکستر سمفونی از 28 شهریور تا سوم مهرماه در تالار خلیج فارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در شهرداری به کارکردهای فرهنگی و اخلاقی رزمندگان در دفاع مقدس می‌پردازیم، افزود: شنبه 6 مهرماه طی مراسمی که با حضور فرماندهان ارتش و شهردار تهران برگزار می‌شود در تالار خلیج فارس از 22 نفر از حماسه‌سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر خواهد شد.

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: در روز جاری آخرین کاروان راهیان نور به مناطق غرب کشور اعزام شد و به همت شهردار تهران حدود 8 هزار نفر توانستند از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از معلم‌هایی که از خانواده‌های ایثارگران هستند با کمک شهردار منطقه 6 تهران در موزه دفاع مقدس تقدیر به عمل خواهد آمد.

سردار جواد خضرایی در پایان خاطرنشان کرد: مراسمی را با حضور پیشکسوتان عملیات شکست حصر آبادان برگزار و از آن‌ها قدردانی خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا