آتش بس در سوریه قطعا به نفع مردم خواهد بود/ غیر قابل اعتماد بودن طرف آمریکایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آتش بس در سوریه قطعا به نفع مردم خواهد بود/ غیر قابل اعتماد بودن طرف آمریکایی

 
 
 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آتش بس در سوریه قطعا به نفع مردم خواهد بود و باید هر چه زودتر از جنگ و خونریزی در سوریه جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار مسعود جزایری در حاشیه مراسم ختم همسر سرلشکر صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقض آتش بس گروهک های تکفیری و ارتش سوریه، اظهار داشت: آتش بس در سوریه قطعا به نفع مردم خواهد بود.

وی افرود: باید تلاش کرد هر چه زودتر از جنگ و خونریزی در سوریه جلوگیری شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  افزود: امیدواریم این آتش بس خیری برای مردم سوریه داشته باشد اما در نهایت نمی‌توان به طرف‌های آمریکایی و تروریستی اعتماد کرد.

جزایری همچنین در خصوص اینکه برخی تضعیف نیروی نظامی کشور را منشا پیشرفت علمی می‌دانند، گفت: تجربه دفاع مقدس و اتفاقاتی که طی 37 سال گذشته افتاده حاکی از آن است که کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آنان نیز قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در هر کشوری قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از این عامل تاکنون به خوبی استفاده کرده و بهره‌برداری‌های لازم را به عمل آورده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: همانطور که در گذشته ما یک روند موفقی را در این حوزه آغاز کردیم در آینده نیز روند توفیقات ما در این زمینه قطعا بیشتر خواهد شد.

سردار جزایری در پایان گفت: مساله توسعه و پیشرفت باید در همه عرصه‌ها به قدرت خود باقی باشد به خصوص در عرصه نظامی و دفاعی نیز این اتفاق نیز باید در اوج خود رخ دهد.

انتهای پیام/

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا