امیر موسوی درگذشت امیردریادار شیرانی را تسلیت گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: امیر موسوی درگذشت امیردریادار شیرانی را تسلیت گفت

 

 جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت امیردریادار غلامرضا شیرانی را تسلیت گفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، به دنبال درگذشت امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک امیرسرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی پیام تسلتی صادر کرد.

در این پیام امده است: روح آسمانی این دریادل غلامرضا شیرانی از تن خاکی پرکشید و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت و دل‌های بازماندگان را داغدار فقدان خویش کرد، دریادار خستگی‌ناپذیر که استراحت را در قاموس نداشت، سرانجام آرام گرفت تا پرچم آبادانی جاسک را به علمدار دیگری بسپارد و نگهبانی دروازه ورود به تنگه هرمز را به دیگر همرزمانش بسپارد.

موسوی در این پیام آورده است: اینجانب در طول بیش از یک دهه از نزدیک شاهد مدیریت ایثارگرانه، مجاهدت خاموش و تلاش‌های شبانه روزی این امیر بی‌ادعا بوده‌ام و بر هر آب جاری هر برگ روییده از خاک و خشت نهاده شده بر خشت دیگر در آن منطقه محروم نشان دلدادگی او را می‌دیدم و از همه بالاتر در اسلکه برج‌شکن و آب‌هایی که سینه‌هایشان به حرکت ناوها می‌شکافت و غرش موشک‌ها و توپ‌ها، شیرانی اصفهانی بود که تعلقات دنیایی را در مرکز کشور وانهاد و خود را برای محقق ساختن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به جنوب شرق رسانده تا کمال انقطاع را با همه وجود حس کند.

در انتهای این پیام آمده است: به روح بلند او و همه شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و اطمینان داریم دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت. جای او خالی بماند و پرچم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن خطه را به دست انقلابی دیگر خواهند سپرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا