برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان

 
 
 فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا در آینده‌ای نزدیک در این پایگاه با همکاری شهرداری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در نشست هم اندیشی و پایش ماهیانه خلبانان پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان، سرتیپ دوم خلبان ستاد نوربخش باقری فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا در محل پایگاه چهارم خبر داد و اظهار داشت: این کنگره با همکاری شهرداری منطقه 6 اصفهان، حوزه‌های مقاومت بسیج و مساجد و کانون‌های فرهنگی و مذهبی منطقه و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با همکاری و همراهی یکان‌های نظامی مستقر در منطقه که یادآور اتحاد و همبستگی تمام یکان‌های رزمی روزهای مقدس حماسه و جهاد است، بر آنیم تا گوشه‌ای از حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام، شهدا و خانواده‌های گرانقدر شهدا را به نمایش بگذاریم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی زمانی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان نیز در بیان اهداف برپایی این کنگره اظهار داشت: حسب فرموده مقام معظم رهبری امروزه نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما از جایگاه والایی برخوردار است و همین روحیه شهادت طلبی در فرزندان برومند ایران زمین بود که توانست امنیت و آرامش را به جمهوری اسلامی ایران هدیه کند. امروزه نیز معرفی این شهدای گرانقدر و تبیین اهداف والای آنان برای نسل امروز و ایجاد اشتیاق و علاقه در جوانان نسبت به حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب می‌تواند به تداوم راه فرهنگ شهدا که بی شک ضامن بقای امنیت و آرامش کشورمان است، بیانجامد.

حجت الاسلام زمانی در ادامه یادآور شد: تلاش برای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان و جوانان با معارف دفاع مقدس و جهاد و شهادت از رئوس اهداف این کنگره خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا