ارتش در تمامی رشته‌های قرآنی حرف برای گفتن دارد/ در رده های سنی مختلف حافظ قرآن داریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش در تمامی رشته‌های قرآنی حرف برای گفتن دارد/ در رده های سنی مختلف حافظ قرآن داریم

 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خدا را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی رشته های قرآنی همچون قرائت، حفظ، مفاهیم، و حتی عمل کردن به قرآن حرف برای گفتن دارد و حتی در بین ارتش های کشورهای اسلامی نیز امروز در این عرصه مطرح است.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه  شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خواهران شاغل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: این برنامه قرآنی جهت تقدیر از نفرات برتر خواهران شاغل و همینطور همسران و فرزندان کارکنان ارتش برگزار شد.

وی افزود: نحوه برگزاری مسابقات قرآنی در سطح ارتش بدین صورت است که در این مسابقات همه افراد اعم از کارکنان پایور و کارکنان وظیفه، می توانند در آن شرکت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تاکنون 36 دوره مسابقه قرآنی را در سطح کارکنان آجا برگزار کرده ایم؛ گفت: در حوزه خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان پایور تاکنون شانزده دوره مسابقه قرانی را برگزار کرده و همچنین متعاقب آن نیز شانزده مسابقه قرآنی را در سطح دانشجویان دانشگاههای ارتش برگزار کردیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی آجا افزود: خدا را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی رشته های قرآنی همچون قرائت، حفظ، مفاهیم، و حتی عمل کردن به قرآن حرف برای گفتن دارد و در این عرصه بین ارتش‌های کشورهای اسلامی نیز مطرح است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به توصیه مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: ایشان فرمودند ما باید در کشور ده میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشیم، لذا در این رابطه برنامه ریزی کرده و چشم انداز ده ساله را تدوین کردیم که طبق آن ارتش باید تا ده سال آینده 65 هزار حافظ قرآن را تحویل دهد تا سهم خود را در خصوص تحقق فرمایش رهبری معظم ادا کرده باشد.

وی گفت: از آنجا که مقام معظم رهبری بارها بر اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تاکید نمودند ما نیز به نوبه خود سعی کردیم در راستای منویات ایشان در حوزه نشر فرهنگ قرآنی گام برداشته و کار محوری انجام دهیم که برای نمونه می توان به جشنواره حدیث ویژه ارتش که ‌‌‌‌تا کنون پنج دوره برگزار کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان تصریح کرد: الحمدلله استقبال جوانان از این برنامه ها تاکنون بسیار عالی بوده و افتخار می کنیم که از رده کودکان تا نوجوانان و جوانان در سنین مختلف با قرآن مانوس و حافظ کل قرآن هستند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا