جشن میلاد امام هشتم شیعیان (ع) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش به مناسبت خجسته سالروز میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا (ع)، جشن میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دیگر مسئولان و کارکنان این سازمان برگزار شد.

 

به مناسبت خجسته سالروز میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا (ع)، جشن میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دیگر مسئولان و کارکنان این سازمان برگزار شد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن تبریک این روز خجسته و پربرکت و تلاش در جهت بهره گیری از دریای بیکران معنویت و سیره و روش زندگی امام هشتم (ع)، به کارکنانی که اسم آنها «رضا» و یا نام دخترشان «معصومه» بود، هدایایی اهدا نمود.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت، رئیس واحد روحانیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز طی سخنانی با اشاره به حدیث معروف «سلسله الذهب» گفت: همه چیز ارزشش به توحید و ولایت است لذا ما به عنوان شیعیه و پیرو ائمه اطهار (علیهم السلام) باید منش رفتاری و  سبک زندگی خود را مطابق با اصول توحیدی و ولایی قرار دهیم.

همچنین در این مراسم که با مدیحه سرایی و مولودی خوانی ادامه یافت، نماز جماعت ظهر و عصر با شرکت پرشور و حداکثری کلیه فرماندهان، مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اقامه گردید.  

گفتنی است، مراسم جشن میلاد و سخنرانی مذهبی در طول دهه کرامت بویژه سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) در عمده یگانهای ارتش در سراسر کشور برگزار شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا