پذیرش دانشجویان ایتالیایی در دانشگاه جنگ آجا/ تحولات غرب آسیا در دافوس رصد می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پذیرش دانشجویان ایتالیایی در دانشگاه جنگ آجا/ تحولات غرب آسیا در دافوس رصد می‌شود

 
 
 فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: این دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجو از تمامی کشورهای دوست به‌ویژه ایتالیا را دارد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا پیش از ظهر امروز در دیدار هیئت نظامی ارتش ایتالیا، اظهار داشت: پیشینه تاریخی 2 کشور بیانگر تمدن بزرگ 2 ملت است؛ که امیدواریم با این وجود پیوندهای همه‌جانبه به‌ویژه در حوزه نظامی براساس این پیشینه تمدنی بین 2 کشور بیشتر شکل گیرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر روابط خوبی میان 2 کشور ایجاد شده؛ که این ارتباط با سفرهای متقابل رییس‌جمهوری ایران و نخست‌وزیر ایتالیا به کشور مقابل، باعث افزایش سطح تعاملات و گسترش همکاری‌های دوجانبه شده و ما انتظار داریم که در حوزه نظامی هم این تعاملات افزایش یابد.

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش با اعلام آمادگی جهت ارتقای سطح روابط دوجانبه در حوزه نظامی بیان کرد: این دانشگاه جهت برقراری ارتباط در تمامی زمینه‌ها که سال‌ها در آن تجربه اندوخته، آمادگی کامل دارد و مطمئناً هیئت ایتالیایی هم با رویکرد گسترش مناسبات به ایران آمده‌اند.

امیر ولی‌وند ادامه داد: این دانشگاه بیش از 80 سال پیشینه تاریخی دارد، و به‌ویژه بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مجرب‌ترین اساتید را در حوزه جنگ‌های کلاسیک و ناهمتراز در خود جای داده و دانشجویان بر همین مبنا آموزش می بینند.

وی همچنین اضافه کرد: ما تنها دانشگاه در سطح نیروهای مسلح هستیم که از کشورهای دوست و همپیمان دانشجو می‌پذیریم، و متعاقبا اعلام می‌کنیم که آمادگی پذیرش دانشجو از تمامی کشورهای دوست به‌ویژه ایتالیا را داریم.

فرمانده دانشگاه دافوس آجا در ادامه عنوان کرد: یکی از وظایف ما در دافوس رصد تحولات منطقه غرب آسیا، ازجمله کشورهای عراق و سوریه و دیگر کشورهای نزدیک به ایران است.

وی افزود: اساتید ما در داخل و خارج از کشور دوره‌های لازم را گذرانده و آماده‌اند که طراحان عملیاتی را در این حوزه کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا