آماده پاسخ‌گویی قاطعانه به هرگونه تهدید هستیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: آماده پاسخ‌گویی قاطعانه به هرگونه تهدید هستیم

 

 

 فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور با اشاره به سامانه‌های پدافندی و راداری گسترده در کشور در مقابله با تهدیدات، گفت: توانمندی کشور در سه سطح برد بالا، متوسط و برد کم توسعه یافته و هرگونه تهدیدی با قاطعیت پاسخ داده می‌شود.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر محمدرضا فرزان عصر امروز در جمع مردم بندرعباس با اشاره به سالگرد تشکیل پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار کرد: اکنون آسمان ایران اسلامی از امن‌ترین آسمان‌ها در سطح منطقه و جهان است و هرگونه تحرکی با دقت و هوشمندی بالا و با اتکای به توان تجهیزاتی بومی‌ رصد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پدافند هوایی یکی از عوامل اقتدارآفرین و در پیشانی مقابله با تهدیدات دشمنان است، افزود: دانش مورد نیاز در این حوزه در بسیاری از بخش‌ها بومی شده و اکنون کشورمان در زمینه بهره‌مندی از لایه‌های مختلف دفاع هوایی در وضعیت بسیار مطلوبی بسر می‌برد.

 

فرمانده پدافند هوایی جنوب شرق کشور ادامه داد: برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه امنیت کشورمان در حوزه پدافند هوایی آمادگی در سطوح مختلف کسب شده است و فرزندان ملت ایران در پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به طور دقیق و به صورت شبانه‌روزی در این زمینه فعال هستند.

 

فرزان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: خون پاک و مطهر شهدا سبب شده تا عزم و اراده قوای مسلح در دفاع از کیان کشور دوچندان شود.

 

وی با اشاره به استفاده از سامانه‌های پدافندی و راداری گسترده در کشور و هوشمندی و دقت نظر ویژه پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات، اضافه کرد: توانمندی کشورمان در سه سطح برد بالا، متوسط و برد کم به طور همه‌جانبه توسعه یافته و هرگونه تهدیدی با قاطعیت پاسخ داده می‌شود.

 

فرمانده پدافند هوایی جنوب شرق کشور تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، انسجام و اقتدار ویژه‌ای در حوزه صیانت و دفاع از آسمان کشورمان ایجاد شده به طوری که اکنون دشمنان جرأت نزدیک شدن به آسمان کشورمان را ندارند.

 

فرزان تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت‌ قوای مسلح کشور و پدافند هوایی را یادآور شد و تصریح کرد: اکنون تک تک کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در خدمت امنیت و آرامش کشور و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا