توان سامانه «باور 373» برای رهبر انقلاب به نمایش درآمد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توان سامانه «باور 373» برای رهبر انقلاب به نمایش درآمد

 
 
 گزارشی از دستاوردهای فناورانه متخصصان داخلی از تولید‌ «رایانه امن» تا «افزایش دقت و نقطه‌زنی موشک های بالستیک» خدمت حضرت آیت الله خامنه‌ای ارائه شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حسینیه امام خمینی(ره) امروز (چهارشنبه) میزبان نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا بیش از 2 ساعت از فناوری‌های پیشرفته، بومی و دانش‌بنیان که محصول تلاش، ابتکار و دانش محققان و متخصصان داخلی است و اثر مستقیمی بر افزایش توان رزمی نیروهای مسلح دارد، بازدید کردند.

در این نمایشگاه، دستاوردهایی در زمینه طراحی و ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته «موشکی»، «راداری»، «دریایی»، «اپتیکی»، «زرهی»، «پهپاد» و «مراکز ارتباطاتی» به نمایش گذاشته شد.

گزارش از توانایی‌ها و تولیدات سامانه‌های پدافند موشکی در «بُردهای کوتاه، متوسط و بلند» بخش اول این نمایشگاه بود.

بخش «انواع سونارهای پیشرفته شناورهای سطحی» که به‌دست متخصصان وزارت دفاع طراحی و ساخته شده، سامانه‌های راداری در انواع «مراقبت، کنترل شکاری و کنترل آتش الکترواپتیکی»، «سیستم عامل بومی نیروهای مسلح»، «رایانه امن و ضد بد افزار ملی»، «ارتباطات برد بلند و دیجیتال امن»، «پیشرفت های ماهواره‌ای»، «تجهیزات جنگ الکترونیک پیشرفته» و «موشک‌های دوش پرتاب»، دستاوردهای دیگری بودند که گزارشی از آنها در نمایشگاه به اطلاع رهبر انقلاب اسلامی رسید.

در این نمایشگاه مسئولان وزارت دفاع گزارشی نیز در خصوص بخش راداری سامانه پدافند و تولید داخلِ «باور 373» ارائه کردند؛ سامانه‌ای که قابلیت‌های بالاتری نسبت به مشابه خارجی دارد.

در غرفه‌های دیگر نمایشگاه، دستاوردهای فناورانه متخصصان داخلی در زمینه «افزایش دقت و نقطه‌زنی موشک‌های بالستیک» گزارش شد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا