رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: چشمان بیدار پدافند، آرامش و امنیت را به کشور هدیه می کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

چشمان بیدار پدافند، آرامش و امنیت را به کشور هدیه می کند

 

همزمان با فرارسیدن دهم شهریورماه سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی پیامی این روز را که نشان از تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در ایجاد بازویی مستحکم و قوی جهت حراست از آسمان ایران اسلامی دارد، به غیور مردان این قرارگاه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری میزان، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام خود آورده است: دهم شهریور ماه هر سال یادآور تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) می باشد که در سال 1387با فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا به شکلی نوین پا به عرصه وجود نهاد.
 
این قرارگاه با داشتن کارکنانی با ایمان، مستحکم و دارای اراده‌ای خلل ناپذیر در طول سال های پر فراز و نشیب دفاع مقدس نیز ضربات جبران ناپذیری را به دشمنان وارد آورده و با خلق حماسه‌هایی عظیم و به‌ یادماندنی در دَهها عملیات بزرگ مانند "عملیات والفجر 8" و همچنین رشادت و شهادت دلیرمردان "سایت سوباشی" برگ‌های زرینی را به تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزوده است.
 
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه پیام خود، پدافند را یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت و خط مقدم دفاع از کشور دانسته و افزوده است: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بعنوان متولی اصلی دفاع از آسمان ایران اسلامی دارای جایگاه رفیعی است و همواره چشمان بیدار پدافند، آرامش و امنیت را به کشور هدیه می کند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، پیشرفت های چشمگیر و دستاوردهای بزرگ علمی، تحقیقاتی، آموزشی و عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی را مرهون مجاهدت های فراوان و همکاری نزدیک با مراکز علمی و تحقیقاتی در سایه تجارب ارزشمند سال های دفاع مقدس دانست و افزود: امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در حدی است که هیچ دشمنی جرأت تهدید کشور عزیزمان را نداشته و نخواهد داشت.
 
وی در ادامه پیام خود با اشاره به شهدای گرانقدر پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، آرامش، امنیت و ثبات کشور را حاصل از خودگذشتگی و نثار جان شهدا قلمداد کرده و گفته است: ما مدیون از جان گذشتگی های شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم.
 
حجت الاسلام آل هاشم در پایان این پیام ضمن تبریک مجدد فرارسیدن هشتمین سالگرد تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به آحاد فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان ولایتمدار این قرارگاه، تداوم موفقیت های بدست آمده توسط پدافند هوایی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش، مقام معظم رهبری و فرماندهی معززکل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت نمود.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا