فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع): ترکیب نیروهای مسلح عامل بازدارنده تهدیدات دشمنان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه های افسری ارتش گفت: ترکیب نیروهای مسلح عامل بازدارنده تهدیدات دشمنان است.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه های افسری ارتش گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری نایب برحق امام زمان(عج) افتخاری بزرگ برای کارکنان ارتش است.

وی در ادامه گفت: ترکیب نیروهای مسلح در کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از بارزترین دلایلی است که تاکنون دشمنان ایران اسلامی نتوانستند به اهداف خود دست یابند و این ترکیب برگرفته از اندیشه دفاعی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) مولفه های اندیشه دفاعی فرمانده کل قوا را در سه محور ارزش محوری، انسان محوری و توان محوری تقسیم بندی کرد و اظهار داشت: در هیج جای دنیا فرمانده نیروهای مسلح با این همه سوابق روشن و ویژگی های منحصر به فرد وجود ندارد و علی رغم وجود دشمنان زیاد با تدابیری که توسط مقام معظم رهبری اتخاذ شده و با توکل به خداوند و هوشیاری نیروهای مسلح، دشمن نتوانسته به اهداف شوم خودش برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه فرماندهی دینی از شاخصه های ممتاز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد، افزود: در این کشور انجام وظایف در نیروهای مسلح تحت رهبری ولی فقیه یک فریضه دینی و شرعی است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا