حضور کاروان ولایت نیروی زمینی ارتش در حرم حضرت معصومه(س)

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، کاروان ولایت نیروی زمینی ارتش که به همین مناسبت از حرم احمد بن موسی(ع) شیراز با پای پیاده به سوی بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) رهسپار شده اند وارد شهر مقدس قم شدند.

ا نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، کاروان ولایت نیروی زمینی ارتش که به همین مناسبت از حرم احمد بن موسی(ع) شیراز با پای پیاده به سوی بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) رهسپار شده اند وارد شهر مقدس قم شدند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش   به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم اکبر عباسی، سرپرست گروه کاروان ولایت در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: این گروه از جوانان غیور نیروی زمینی ارتش با معرفت درونی خود نسبت به ائمه اطهار (علیهم السلام) و به پاس قدردانی از دلیرمردان نیروی زمینی ارتش در این پیمایش 2 هزار کیلومتری شرکت نموده تا  گوشه ای از تلاش و جان فشانی هایی که شهداء، جانبازان و ایثارگران در سالهای دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته اند را با این حرکت معنوی به نسل جوان جامعه ارائه نمایند.

امیر عباسی ضمن تشکر از مردم و مسئولین شهرهایی که در طول مسیر از این کاروان استقبال کردند از طرف فرمانده و کارکنان نیروی زمینی ارتش تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است، این کاروان در طول مسیر حامل پرچم نیروی زمینی ارتش هستند که پس از متبرک شدن آن در حرم احمدبن موسی(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) آن را به موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا