تحریم ها سکوی پرتاب صنعت دفاعی شدند
 
 
 سردار دهقان گفت: در دوره اخیر با وجود تحریم‌ها و منابع محدود، گام‌های بلندی در تقویت بنیه دفاعی و تجهیز و پشتیبانی از نیروهای مسلح بعمل آمده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، به مناسبت روز صنعت دفاعی و در آستانه هفته دولت، نشستی با حضور سردار دهقان، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی در وزارت دفاع برگزار شد.

در این نشست صمیمانه سردار دهقان طی سخنانی اظهار کرد: راهبردها و رویکردهای اتخاذ شده نظیر هوشمندسازی، استانداردسازی، تاکتیکی و چابک‌سازی، ایمن‌سازی، سهولت در امر کاربری و آسان‌سازی تعمیر و نگهداری موجب شده است در 3 سال اخیر تولیدات صنعت دفاعی از رشد کیفی و کمی بالایی برخوردار شود و آنچه امروز عزیزان نماینده در نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع مشاهده کردند مشتی از خروار است.

وزیر دفاع با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌ها و وظایف این وزارتخانه در حوزه‌های صنایع دفاعی، مهندسی و عمرانی، دیپلماسی دفاعی و خدماتی، رفاهی گفت: بحمدالله در دوره اخیر با وجود تحریم‌ها و منابع محدود گام‌های بلندی در تقویت بنیه دفاعی و تجهیز و پشتیبانی از نیروهای مسلح به عمل آمده است.

وزیر دفاع، بهره برداری هدفمند و گسترده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر راهبردهای وزارت دفاع ذکر کرد و افزود: امروز بیش از هزار شرکت دانش بنیان و 100 دانشگاه کشور برای تقویت بنیه دفاعی و ارتقاء سطح بازدارندگی با وزارت دفاع همکاری فعال دارند.

وی بسته شدن پرونده‌ی PMD را از دیگر دستاوردهای مهم وزارت دفاع در دوره اخیر توصیف کرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: موضوع دفاع یک امر ملی است و به حزب، گروه، دسته و جریان خاصی تعلق ندارد و همه موظفیم با تمام قدرت در تقویت این امر مهم گام برداریم.

سردار دهقان، با تشکر و قدردانی از نقش سازنده و موثر رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما بیشترین هماهنگی و همکاری را در این دوره با این کمیسیون داشته‌ایم و معتقدیم روز به روز باید سطح تعاملات و هماهنگی‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا