حضور در آب‌های آزاد جزو ماموریت نیروی دریایی است/ آمادگی نیروی دریایی برای حفاظت از آب‌های ایران

حضور در آب‌های آزاد جزو ماموریت نیروی دریایی است/ آمادگی نیروی دریایی برای حفاظت از آب‌های ایران

 

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور در آب‌های آزاد از ماموریت‌های نیروی دریایی راهبردی ایران است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری میزان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم دانش‌آموختگی دوره 93 دانشجویی و دانش‌آموزی 186 فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا این شهر با تبریک به دانش‌آموزان و دانشجویان در این مرکز اظهار کرد: به دانش‌آموزان و دانشجویانی که به اخذ درجه نایل آمدند و به جمع دریادلان نیروی دریایی راهبردی پیوستند، تبریک می‌گویم.

وی با قدردانی از اجرای حرکت‌های میدانی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت افزود: این امر نشان‌دهنده عملی کردن شعار راه ما راه امام حسین(ع) است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نیروی دریایی نیروی راهبردی است، تصریح کرد: حضور در آب‌های آزاد از ماموریت‌های نیروی دریایی راهبردی است.

وی ادامه داد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از منافع کشور در دریاهای آزاد حفاظت می‌کند و آمادگی دارد در مقابل دشمنان در هر نقطه‌ای مقابله کند.

سیاری با اشاره به حضور یگان‌های نیروی دریایی در خلیج عدن گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن برای حفظ منافع ایران حضور دارند.

وی حضور در اقیانوس هند، چین و آرام را از ویژگی‌های نیروی دریایی دانست و ادامه داد: اکنون با 2 هزار و 500 کیلومتر فاصله در حال انجام ماموریت هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه افتخار ما این است که امروز راه شهدا را ادامه دهیم، اضافه کرد: به جانبازان و آزادگان خود افتخار می‌کنیم.

وی بصیرت دینی را لازمه کار دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید شاخصه ایمان را داشته باشند.

سیاری شجاعت و ارتقای روحیه سلحشوری را از ویژگی‌های نیروهای مسلح ایران عنوان کرد و گفت: سومین شاخص ارتقای علم و دانش به‌ ویژه در نیروی دریایی ارتش حائز اهمیت است.

وی علم و دانش در ناوشکن‌، زیردریایی و پهپادها را مهم خواند و یادآور شد: از تجربه باید استفاده کرد، اما باید خود را به دانش روز تجهیز کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: باید شایستگی سرباز ولایت را در میدان نشان دهیم.

سیاری آمادگی نیروهای مسلح را در استقلال کشور مهم خواند و گفت: این امر موجب می‌شود دشمن به خود اجازه تعدی به کشورمان را ندهد.

مراسم دانش‌آموختگی دوره 93 دانشجویی و دانش‌آموزی 186 فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریابی ارتش و امیر دریادار غلامرضا بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مرکز آموزشی برگزار شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا