استقبال از تیم‌های منتخب نیروهای مسلح شرکت‌کننده در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه

 

رئیس هیئت اعزامی به مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه گفت: درخشش تیم‌های نیروهای مسلح ایران حیرت و تحسین دیگر تیم‌ها از جمله میزبان را به دنبال داشت.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم  ، امیر شکوهی رئیس هیئت اعزامی به مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه، گفت:‌ کسب عنوان افتخار‌آمیز پنجم تیمی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه در حالی شکل گرفته است که ما برای اولین بار در میان 21 کشور شرکت‌کننده تنها در 7 رشته شرکت کرده بودیم و دیگر کشورها از جمله کشورهایی که رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند در بیش از 10 رشته حضور داشتند.

وی افزود: کسب این عنوان و درخشش در برخی رشته‌های مسابقات حیرت و تحسین دیگر تیم‌ها از جمله میزبان را به دنبال داشت.

رئیس هیئت اعزامی به مسابقات روسیه افزود: کشورهای روسیه، چین، قزاقستان و بلاروس که عنوان‌های اول تا چهارم را کسب کرده‌اند علاوه بر اینکه در چند دوره این مسابقات حضور داشتند با ورزشکاران بیشتری و در رشته‌های به مراتب زیادتر از ما در این دوره از مسابقات حضور یافته بودند.

وی تصریح کرد: تیم غواصی ما در مراحل مختلف با کسب 4 رتبه یکمی، یک رتبه دومی و یک رتبه سومی بعد از روسیه در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم کوهستان نیز در رقابتی سخت و طاقت‌فرسا ضمن صعود به قله مرتفع البروس به عنوان چهارم این رشته دست یافت.

امیر شکوهی گفت: تیم نفربرهای زرهی بی ام پی 2 نیز در مرحله اول مسابقات با کسب عنوان اول در گروه خود و چهارم در مجموع مراحل این مسابقات توجه کارشناسان نظامی حاضر در مسابقات را به خود جلب کرد.

رئیس هیئت اعزامی به مسابقات، کسب عنوان پنجم تیم هوابرد و تیم تهاجم دریابرد را نیز از جمله عناوین موفقیت‌آمیز نیروهای مسلح ایران عنوان کرد و ادامه داد:‌ عنوان بهترین تیرانداز رشته تهاجم دریابرد به یکی از تکاوران دریایی جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

امیر شکوهی در پایان ضمن اظهار خرسندی از نتایج کسب شده یادآور شد: عناوین به دست آمده بدون کوچکترین سانحه و آسیب برای ورزشکاران ما در حالی به دست آمده است که این عزیزان تمامی مراحل مسابقات را تا پایان پشت سر گذاشتند که این حاصل فرایند یک دوره سه ماهه آموزش، آماده‌سازی و تمرینات طاقت‌فرسا و سخت برگرفته از تجارب 8 ساله دفاع مقدس و آمادگی های روزافزون دفاعی نیروهای مسلح است و بدون شک در سال‌‌های آتی در صورت شرکت در این گونه مسابقات مطمئنا به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا