رفتار وحشیانه تکفیری ها ثمره تفکرات وهابیت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رفتار وحشیانه تکفیری ها ثمره تفکرات وهابیت است

 
 
 رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز آنچه که ما از رفتار وحشیانه تکفیری ها و داعشی ها مشاهده می‌کنیم ثمره تفکرات وهابیت است.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با دهه کرامت ایام ولادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) حجت الاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با حضور در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) گفت : امروز آنچه که ما از رفتار وحشیانه و خطرناک تکفیری ها و داعشی ها مشاهده میکنیم ثمره تفکرات وهابیت است .
 
وی با اشاره به کشتار مسلمانان بی گناه و زنان و کودکان مظلوم به دست این گروه گفت: اسلام ناب محمدی و مذهب تشیع برترین و والاترین ادیان و مذاهب اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین صفایی با بیان خاطراتی از برخی افراد مسیحی که به اسلام و مذهب تشیع گرویده اند ادامه داد: دین اسلام دین محبت دین مهربانی و حفظ کرامت انسانیت است و کسانی که به اسم اسلام این فجایع را در عالم اسلام به وجود آورده اند هیچ بویی از اسلام نبرده اند و قطعا امثال آن آقا و خانم مسیحی زیبایی های اسلام و تشیع را لمس کرده اند که آن را با تمام وجود پذیرفته اند.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان خاطر نشان کرد:  فرهنگ یک ملت و افتخار یک کشور به بزرگانی است که داشته و دارد. امام رضا (ع) الگو و اسوه ما هستند امثال شهیدان صیاد و بابایی و شهدای عزیز ما جزء فرهنگ و زندگی ما هستند اگر اینها ماندگار شدند به این خاطر است که با تقوا و با اخلاص بودند که این رفتار و کردار را در مکتب اهل بیت(ع) و از علی ابن موسی الرضا (ع) آموخته اند . آن وقت است که انسان یک قهرمان قرآنی میشود که خدا و اهل بیت(ع) به او عزت و آبرو می بخشند.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا