معاون بازرسی نیروی زمینی ارتش: رسانه ها در خط مقدم مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن قرار دارند

 

 

 معاون بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز رسانه های ما در خط مقدم مقابله با هجمه های فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان قرار دارند با غول های رسانه های دنیا در نبرد هستند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ دوم علی سامانی در آیین تقدیر از خبرنگاران در شیراز افزود: افزود: امروز همه پذیرفته اند که رسانه ها می توانند تاثیر قابل توجهی بر افکار و عقاید مردم بگذارند و جای بایدها و نبایدها و ارزش ها و ضد ارزش ها را تغییر دهند.

 
وی اظهار کرد: رسانه ها در کشور ما به این واقعیت واقف هستند که تقویت نیروهای نظامی و تجلیل از خدمات آنها به معنای افزایش قدرت ملی کشور و ایجاد امنیت پایدار و فراهم کردن شرایط برای یک توسعه پایدار است.
 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: همانگونه که نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران با توان و انرژی بالا آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند، رسانه ها و خبرنگاران نیز در جنگ نرم دشمن، از مرزهای فرهنگی و عقیدتی کشور دفاع می کنند.
 
امیر سرتیپ دوم وجیه الله جمشیدی با اشاره به اینکه خبرنگاران هوشیارانه و با قلم خود پاسدار کشور در مقابل هجمه های دشمنان هستند، اظهار داشت: آنچه که از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر جا مانده توسط قلم و دوربین فعالان رسانه و خبرنگاران ثبت و ضبط شده است.
 
سرتیپ جمشیدی، ضمن تاکید بر لزوم افزایش ارتباط مجموعه ارتش در استان فارس با رسانه ها بیان کرد: ارتباط با رسانه ها برای ما حکم حیات دارد و می کوشیم که این ارتباط با هدف انعکاس توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر شود.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا