پیروزی انقلاب اسلامی با نیروی هوایی ارتش پیوند خورده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیروزی انقلاب اسلامی با نیروی هوایی ارتش پیوند خورده است

 

 
 
 سردار سعیدی گفت: نیروی هوایی ارتش در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی ایفا کرد که این پیروزی با این نیروی الهی پیوند خورده است.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار ناصر سعیدی مدیر کل ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در همایش مسئولین ایثارگران نیروی هوایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: جریان شیرین پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران با همراهی لباس آبی های نیروی هوایی ارتش به وقوع پیوست و نقشی که این نیرو در آن دوران ایفا کرد برای پیروزی نهایی انقلاب بسیار موثر بود.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های اصلی نیروی هوایی ارتش، مردمی بودن این نیرو است و به همین دلیل در دوران انقلاب، علاقه ای عاطفی میان مردم و فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی به وجود آمد و تا به امروز ماندگار شده است.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به فداکاری ها و از جان گذشتگی های خلبانان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، اولین حرکت جدی که مشت محکمی بر دهان دشمنان بود از جانب نیروی هوایی انجام شد و دیدیم که عملیات کمان 99 نیروی هوایی به چه میزان در بالا بردن روحیه رزمندگان ما موثر بود.

وی در ادامه ضمن توصیه به تکریم همیشگی پیشکسوتان تصریح کرد: حضور پیشکسوتان و مسئولین سابق ایثارگران نیروی هوایی مایه برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار سعیدی خانواده های شهدا را یادگاران جوانان غیرتمند و مدافعان کشور دانسته و افزود: آرامش، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهدای گرانقدر است و ما باید با خدمت به خانواده های آنان قدرشناس این فداکاری ها باشیم .

وی خدمت به خلق خدا را بسیار ارزشمند خوانده و گفت: این فرصت در مجموعه ایثارگران به وجود آمده است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم و توشه مناسبی برای آخرت خود نیز فراهم آوریم.

در ادامه این همایش یک روزه، کارگاه آموزشی قوانین و مقررات  با حضور سرهنگ یونسی از کارشناسان ایثارگران ستاد کل  و کارگاه مددکاری جانبازان توسط سرکار خانم عظیمی تشکیل و مباحث تخصصی این حوزه ها برای حاضرین تشریح شد.

در پایان این همایش از پیشکسوتان و مسئولین ایثارگران یگان ها با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا