مسابقات نظامی بین‌المللی 2016 برای تقویت روابط مسکو-تهران است

مسابقات نظامی بین‌المللی 2016 برای تقویت روابط مسکو-تهران است

 
 
 فرمانده تیپ 65 نوهد که در رأس هیأت اعزامی ایران به مسابقات کوهستانی روسیه قرار گرفته است تأکید کرد که بازیهای بین‌المللی نظامی 2016 فرصتی برای تقویت روابط مسکو و تهران می‌باشد.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  گروه امنیتی دفاعی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «نوذر نعمتی» فرمانده تیپ 65 نوهد روز دوشنبه (امروز) به خبرنگاران گفت که انتظار دارد که بازی‌ها و مسابقات نظامی به تقویت روابط مسکو و تهران منجر شود.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، نعمتی اعلام کرد که بازی‌های بین‌المللی نظامی 2016 (IAG) در راستای تقویت روابط روسیه با ایران و تسهیل تبادل تجارب بین ارتش دو کشور می‌باشد.

نعمتی که فرماندهی نظامی هیأت رقابت‌های مسابقات کوهستانی «حلقه البروس» را برعهده دارد، تأکید کرد: «ما انتظار داریم که این رقابت روابط میان روسیه و ایران را تقویت می‌کند و تبادل تجارب ادامه خواهد داشت».

روسیه، چین، ایران و قزاقستان در رقابت‌های 10 روزه مسابقات کوهستان حلقه البروس (Elbrus Ring) که از اول آگوست آغاز شده است، شرکت کرده‌اند.این رقابت از 14 تمرین خاص از جمله بالا رفتن از قله 18 هزار و 510 فوت ارتفاعی البروس می‌شود.

نعمتی در ادامه افزود که تیم روسیه در آستانه پیروزی در این رقابت‌ها است اما سطح آموزش‌ تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت در سطح بسیار بالا و حرفه‌ای است.

طبق این گزارش، تیم ایران بعد از انجام 12 تمرین خاص، در جایگاه چهارم قرار دارد و تیم روسیه در صدر است و چین و قزاقستان در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند.

مرحله بین‌المللی این رقابت در 11 آگوست جمع‌بندی می‌شود. روسیه در حال حاضر میزبان IAG است که در 30 ژوئیه آغاز شده است. مجموع 121 تیم از 19 کشور از سراسر جهان در این رقابت‌ها شرکت دارند که ناظرانی از 11 کشور بر آن نظارت دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا