حداکثر حقوق فرماندهان، بالاتر از حد مجاز نیست/ حقوق نظامیان امسال اصلاح می‌شود

حداکثر حقوق فرماندهان، بالاتر از حد مجاز نیست/ حقوق نظامیان امسال اصلاح می‌شود

 
 
 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نبوده، گفت: سیاست ستاد کل در مورد حقوق‌ها، کاهش فاصله میان حداقل و حداکثر دریافتی‌هاست.
به گزارشپایگاه مردمی ارتش  به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت حقوق کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نبوده و با توجه به موضوع حقوق‌های نجومی که اخیرا مطرح شده مجددا این مسأله در همه بخش‌های نیروهای مسلح مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در مورد برخی مشاغل ازجمله اعضای هیئت‌های علمی مراکز دانشگاهی نیز تصمیماتی گرفته شد تا سقف و حداکثر دریافتی‌ها از آنچه قانون تعیین کرده بیشتر نشود.

سردار جزایری با اشاره به اصلاحات به‌عمل آمده سال‌های اخیر در حقوق کارکنان نیروهای مسلح تصریح کرد: در نیروهای مسلح در سال گذشته یک بار حقوق کارکنان اصلاح شد؛ که در آن حداقل دریافتی کارکنان افزایش یافت و در سال جاری نیز بنا داریم این کار را انجام دهیم تا بین حداقل و حداکثر دریافتی‌ها تعادل بیشتری ایجاد شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: با اتخاذ تدابیر جدید در ستاد کل نیروهای مسلح امیدواریم با افزایش حداقل دریافتی کارکنان جدیدالورود و کسانی که از دریافتی کمتری برخوردارند، گشایشی در امور معیشتی کارکنان اعم از ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عمل آید.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا