خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

 
 
 سردار جلالی خبرنگاران را وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش دانست و افزود: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی که به مناسبت روز خبرنگار انتشار یافت ضمن تبریک به خبرنگاران خواستار همکاری بیشتر خبرنگاران در عرصه فرهنگ سازی در عرصه پدافند غیر عامل شد.

هر حادثه وقتى در چاردیوارىِ سکوت و بى ‏اعتنایى و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگى دارد به این‏که مبلّغان و خبررسانانى امین، صادق و با انگیزه داشته باشند.

مقام معظم رهبری

هفدهم مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند،کسانی که تمامی همتشان ارتقای اطلاعات در جوامع بوده و نمی‌گذارند جامعه در بی‌خبری مانده، با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های پایداری و استقامت در نتیجه پیشرفت و سعادت می‌شوند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهایست که رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت ها به مردم را برعهده دارند و وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا هستند.

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه دفاع غیر عامل زحمات و تلاش های ارزنده خبرنگاران عزیز که نقشی بسزا در ترویج ارزش های پایداری ملی، بهره‌مندی مطلوب و موثر از منابع و سرمایه های کشور دارند، به ویژه خبرنگاران بخش دفاعی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای سازمان پدافند غیر عامل کشور، سعی فراوان داشتند، ارج نهم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا