دانشگاه عالی دفاع ملی بالاترین مرکز راهبردی کشور است

دانشگاه عالی دفاع ملی بالاترین مرکز راهبردی کشور است

 
 
 رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم معارفه گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، این دانشگاه بالاترین مرکز راهبردی کشور است و تلاش ما نیز براین است تا براساس سند چشم‌انداز به الگویی برای جوامع دیگر تبدیل بشویم.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی»، رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی، امروز در مراسم معارفه خود، ضمن تشکر از سردار باقری، ریاست ستاد کل نیروهای مسلح بخاطر حسن اعتماد وی و نیز مقام معظم رهبری به دلیل تایید این انتخاب، دانشگاه عالی دفاع ملی را کانون اصلی تربیت مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح دانست و گفت: بی تردید از نقاط قوت این انقلاب، نیروهای مسلح این نظام است که اقتدار آن موجب افتخار ما، غبطه دوستان و حسد دشمنان بوده و هست.

سردار وحیدی با اشاره به اینکه آنچه امروز توجه تمام جهانیان را به خود  جلب کرده، دوگانه ایران و امریکاست، تاکید کرد: این منازعه برآمده از نزاع خیر و شر است که پس از وقوع انقلاب اسلامی، میان ایران و آمریکا به وجود آمد. لذا عرصه دفاع برای ما عرصه مقدسی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر در تحول علوم انسانی افزود: آنچه امروز دنیا را اداره می کند، حاصل اندیشه‌های منحط غربی است که به نام علم به ما خورانده شده است. درحالی‌که این علم فقط ابزاری برای سلطه و سیطره آنها بر ما بوده است.

رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی در پایان جایگاه جمهوری اسلامی را در بهترین وضع از نظر خودکفایی در تدوین دکترین دفاعی بومی ارزیابی کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی توانایی خود در این زمینه را به خوبی در عرصه جنگ و پس از آن در ایجاد امنیت پایدار اثبات کرده است.

سردار وحیدی در پایان تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، این دانشگاه بالاترین مرکز راهبردی کشور است و تلاش ما نیز براین است تا براساس سند چشم‌انداز، که در آن الهام‌بخشی برای ملت‌ها به عنوان یک هدف اصلی برشمرده شده است، به الگویی برای جوامع دیگر در تدوین و اجرای راهبردهای دفاعی و امنیتی تبدیل بشویم.

انتهای پیام/ 421


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا